• Svar på tråden September 2007 Nr 4
  • ErikssonOVollmer

Jag känner nog att det mesta för oss e klart sambon har nu bestämt vilken färg han ska ha på kläder nu ska han bara beställ/prova ut oxå. Min klänning bör komma om max två veckor så spännande. Har pratat med ringtillverkaren o det var nog tur, hon ringde o hade en fråga ang graverinen, men det vissade sig att dom missat en sak jag sagt till om. Men nu e det klart alltihop så nu väntar man med spänning dom ska vara klara den 25 aug hoppas inte dom blir försenade, o hoppas dom blir bra finns ju ingen möjlighet att hinna ändra dom....
    Nu e det maten som e kvar i princip o det kan man ju inte göra nu ändå.

• majsanna

Vi var hos cateringfirman och bestämde mat i tisdags. Bröllopstårta ska vi bestämma på lördag då vi ska träffa konditorn. Jag känner att det är ganska lugn. Min ring är klar sedan länge och m2b:s ring blir klar i mitten av augusti. Skönt att kunna njuta av sommaren lite också.

• September mys

inbjudningarna har landat hemma hos våra gäster och idag var jag på systemet och köpte en flaska vin som vi ska prova om den "duger" till bröllopet

• mazarinen

Ser att det går framåt för er kul och spännande!

Jag har idag hämtat min vigselring (kompis som designat och den blev jättefin även IRL) Då ringarna sitter ihop är jag nu ringlös till dagen B! Känns lite konstigt.

• September mys

ja det kommer nog att kännas lite tomt att va ringlös några veckor innan bröllopet

• ErikssonOVollmer

hihi det där med ringlös är ju inget problem som jag känner av då vi beställt alla ringar samtidigt så jag/vi har ju inga förlovningsringar än....

• September mys

vi bytte ring pga matrealet i höstas så vi har våra gamla guldringar kvar i lådan om vi skulle känna oss nakna veckorna innan bröllopet

imorgon ska jag ringa min frissa och boka tid för konsultation..

• naddii

jag med jag med!
    29 september, våra kort blir klara i veckan sen ska dom ut ut ut.. längtar!

det mesta är klart, ska bara prata lite med dom som dekorerar lokalen samt fixa tårta!

• September mys

29 september brudar: 89 dagar kvar!!!

• Putteochina

Hej hej, en till septemberbrud!
    Vad har ni kvar att planera, jag börjar bli lite orolig för att jag glömt något!

Svar på tråden September 2007 Nr 4