• Svar på tråden September 2007 Nr 4
  • Eriks tjej

Tror inte att man måste träffa prästen så sent, för oss blev det så för att det var mest praktiskt. Vi gör programmen själva, så vi får väl packa med papper och skrivare och allt.

• September mys

vi ska träffa prästen på onsdag.

• mazarinen

Vi träffade vår ur mysiga präst i tisdags.

• September mys

känns jätte skönt att hon ville ha träff med oss snart, jag planerar gärna långt i förväg så det passar mig utmärkt att få lite tid att tänka

mazarinen så skönt att er präst var mysig.

• Anna2007

mazarinen... tack! (känner mig välkommen)

Nu har vi äntligen beställt (hyrt) kläder till m2b, känns bra, bokat florist och fotograf...

I veckan faller troligtvis musiken i kyrkan på plats och sedan kan vi spika vigselprogrammet. Får nog ringa eller maila prästen först och kolla med honom så att det är ok dock...

• September mys

nu har vi träffat prästen och provgått i kyrkan.. spännande!
    kunde knappt fatta att vi faktiskt ska stå där framme om mindre än 5 veckor

• Anna2007

Brukar man provgå i kyrkan? Vi ska inte träffa vår präst i kyrkan, så någon provgång lär det väl inte bli...

• majsanna

Vi träffade int prästen i den kyrka där vi ska vigas. Därmed provgick vi inte i kyrklan. Sedan har vi varit i "vår" kyrka och kollat läget. Jag tror att det kommer gå jättebra trots att vi inte provgått i kyrkan. 3 veckor kvar idag.

• September mys

Vår präst ville träffa oss i kyrkan och då passade hon på att gå igenom allt först fick vi läsa vigselordningen och sen prov gå och "hålla i ringen" som förövrigt bestod av en nyckelring då våra är på putsning och säga våra löften.
    pirrade till lite i magen, det kändes verkligen som nu är det våran tur
    men lite overkligt samtidigt...

• ErikssonOVollmer

Jaha då har man blivit hippad då. En underbar dag som inte kunde blivit bättre. Preci vad jag tänkt/önskat

Svar på tråden September 2007 Nr 4