• 8108

080808

Nu har vi kommit fram till ett datum som känns bra

080808 visserligen inte det tradionella-en lördag, utan en fredag men det känns helt rätt ändå

Någon annan som redan börjat planera? (vi har ju ioförsig småplanerat ett bra tag nu men två graviditeter har smugit sig in emellan )

• Svar på tråden 080808
  • Sara o Per

Grattis, alla här inne som förlovar sig idag!! :)

• Nightingale

8108:

OM jag vore du så skulle jag ha en solist som sjöng den låten. Oj oj, snacka om att tårar skulle falla!!!

Issm:
    TACK!

• Nightingale

Oj oj, tiden kryper fram... Sambon slutar jobbet om ett par minuter, jag kikar lite på ringarna!

Snacka om att dagen gått långsamt!

• Utomlands 2008

Grattis till er som förlovar er idag!

Och hörrni, om ett år smäller det på riktigt!

• Smurfie

Hej allesammans!!
    Tittar inom som utlovat så här på slutet av semestertider.

Jodå, idag är det 1 år till våran stora dag!! Snacka om att det kommer bli fart i tråden de närmsta månaderna, kul!!
    Ha d bäst alla 080808-brudar!!

• Sara o Per

Jag har gått och lett hela dagen, idag är det lixom 1 år tills man gifter sig! Det är så fantastiskt kul!!! :)

GRATTIS alla igen som förlovat sig idag!!!

Jag bokade kyrka i mitten av juni, ingår det alltid en präst + kantor? + ska jag ringa och dubbel kolla om det verkligen blev bokat??

• valkyriana

Är nyförlovad med ring på vänster ringfinger...
    Om ett år sitter vi nog i limmon på väg till hotellet. Alldeles nygifta med 50000 intryck och känslor i kroppen. Eller så vägrar jag gå från festen, bara vägrar avsluta mitt eget bröllop...

• Madeleene

Hej Alla!

Nu var det ett tag sedan jag tittade in. Beror på många anledningar då jag inte har mått så bra. Den anledningen så kommer vi ha ett ännu enklare bröllop än vad planerna hade tidigare. Men det gör mig ändå inget (tror jag just nu). Viktigast för mig just nu är att jag mår bra, vilket jag gör både ock.

Hoppas det går bra för er med era planeringar.

GRATTIS alla ny förlovade i tråden.

• Jeenny

Va iväg å kolla festlokal igår =) MEN dom har gärna inte bröllopsfester där på fredagar. Så d får väl bli nåt annat då för ja vill ju verkligen ha kvar 080808!!! =)

• Nightingale

Nu sitter jag oxå här med ring på
    fingret!! Känns så roligt! Ännu roligare att sambon sitter och fingrar på sin hela tiden och utan tvekan har den på jobbet!

Han sa att han inte ville ha den på jobbet, haha, men det verkar ha berört honom oxå!!

Ja nu är det till och med mindre än ett år kvar. Det kliar i mina fingrar över att få börja med inbjudningar osv....

KRam på er allihopa!

Svar på tråden 080808