• 8108

080808

Nu har vi kommit fram till ett datum som känns bra

080808 visserligen inte det tradionella-en lördag, utan en fredag men det känns helt rätt ändå

Någon annan som redan börjat planera? (vi har ju ioförsig småplanerat ett bra tag nu men två graviditeter har smugit sig in emellan )

• Svar på tråden 080808
  • Sara o Per

Vi ska också gifta oss 080808 i lysekils kyrka och ha festen på lingatans hotell. De blev ganska fundersamma att vi skulle ha ett bröllop på en fredag.

Vi tänker nog skicka ut inbjudningarna någon gång i februari mars.

• Madeleene

Har ni börjat tittat på klänning då? Vi kommer också skicka ut någon gång i februari/mars då vi får vårt exakta vigsel datum om prästen har semester eller inte.

• NollSju

Min födelsedag! Jag fyller år den 8 augusti så jag får gratulera till ett bra val av datum, hehe... Själv ska jag gifta mig på lördag 070707!

Lycka till med all planering!

• Sara o Per

Madeleene: Jag har tittat på klänning länge, min syssling ska sy och vi börjar nog nästan bli klara med modell.

• Madeleene

Issm: Åh så roligt att ha en egen sydd klänning.

• Sara o Per

Madeelene: Ja, det känns faktiskt jätte kul och lyxigt! :)

• Madeleene

Issm: Kan tänka mig det. har du någon bild så man får se något?

• Smurfie

8108:
    Tack för länken!!
    Får se vad det blir i slutändan...
    Vi har bestämt oss för att ta tag i all planering 'på allvar' i augusti nu när kyrka, präst & lokal redan är bokat!!
    Så fram tills dess lär jag nog bara 'smyga förbi' här på tråden & slänga in ett litet hej då & då. Men sedan blir det nog lite mer av den varan!
    Trevlig sommar om vi inte 'synes' innan dess allihopa!!!

• Sara o Per

Madeelene: Ja, det har jag gå in på : issm.bilddagboken.se och den 8 Juli så ligger skissen där! :) Jag är så lycklig! Var och provade och kände på tyger idag :)

• Madeleene

Issm: det där kommere bli vacker. åh så fin den var.

Svar på tråden 080808