m1n3rv4 - Okej, Grattis! Då förstår jag att ni inte har kommit så långt.
Vi har bokat kyrka och lokal vilket blir Lysekils kyrka och Lingatans Hotell och Konferens.
Klänningen ska min syssling sy och hon håller på och skissar på det. Om du går in på issm.bilddagboken.se och på den 8 Juli tror jag det är så ligger den nuvarande skissen där :)
Håret ska min bonus svärmors syster göra, hon bor i NY så hon flyger hit för vår skull :P Hon är frisör och har en del finare kunder så det känns lite lyxigt, jag behöver ju inte berätta för er att hon alltid brukar komma i augusti till sverige och hälsa på :P Låter mycket lyxigare att man flyger in en frisörska :P
Jo och så har vi även bestämt att vi ska ha havstema och så har jag gjort klart Save the date kort. Så jag har kommit en bra bit men det är bara för att jag inte kommer kunna pyssla med så mycket bröllop i höst pga studiet :)
Bara kaffe och tårta låter jätte bra, anledningen att det blir så mycket mer för oss är för att alla våra gäster är långväga och om de reser så pass långt för vår skull vill man ju gärna göra lite mer :)
Äntligen min tur! Åh vad mysigt det låter! :) Så vill jag också ha det. Man önskar verkligen att man vore rik så man kunde göra alla sin drömmar :)
Ska ni spara ihop pengar till bröllopet? Eller har ni så att ni klarar er ändå om ni förstår vad jag menar? Jag och sambon ska spara vi lever just nu på EN persons existensminimun så det ska bli intressant att se hur det går ihop, men vi är väldigt bra på att vrida och vända på slantarna så det ska nog gå. Är det någon (mer än jag) som funderat på att låna pengar till bröllopet?