• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • Sandymon

Lilla Li: Guuud vilka vackra bilder! Din blivande kommer bli glad tror jag ;)
    Var har du hittat de vita underkläderna du hade på dig? Hemskt fina!!

• Kakan -07

Wooohooo!!! *slår på stora trumman* Din blivande man kommer tappa hakan i backen!
    Ursnyggt!!!

Nu är det avgjort, jag ska definitivt fixa en sådan i 5-årspresent till mannen i vinter!

• Lilla Li

Kakan -07: Åååhh nu blir jag generad. Han är väldigt estetiskt lagd och uppskattar verkligen vackra bilder och sånt. Visst skulle det vara snyggt att ha en av bilderna som tavla också?

• Kakan -07

En förstoring skulle nog vara jättefint tror jag! Gillade verkligen den där du sitter i fönstret med det svarta setet på.

• Lilla Li

Kakan -07: Ja jag gillar den också. Många av bilderna är så snygga utan att vara så uppenbart sexiga. Såna skulle passa fint på väggen. Roligt att ni gillar dem. Han blir nog glad. Jag får välja 8 bilder till ett album och sedan ska jag nog förstora en eller två... Man kan ta ett album med fler bilder också om man vill. Får se hur det blir.

• mammaK

Jättevackra bilder, tror nog han kommer fälla en och annan lyckotår här med=)

• Lilla Li

mammaK: Haha oj tror du? Nja... Där är jag mindre säker faktiskt.

• mammaK

Ja han kanske blir så paff att han inte får fram ett ord.
    Jag var och tog kort (inte secretboxkort) på modelhouse och när min sambo såg dom sa han bara oj eller wow. hihi

• Lilla Li

mammaK: Haha skön reaktion. Grejen är att han vet lite halvt att jag skulle ta såna här bilder. Så det blir ingen chock för honom. Det hände en liten grej i våras nämligen och då blev jag upprörd och kläckte ur mig att jag hade tänkt ta såna här bilder. Lite dumt men jaja... Egentligen vet han ju inte, han tror bara... Intalar jag mig själv.

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3