11 augusti 2007 del 3
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hej!
Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?
Hur mår ni idag?
Bokade mina blommor idag..rosor i tre olika nyanser två rosa och en krämvit..
En STOR boll ska jag ha..
Tänkte kolla upp bröllopsresa jag med..men undrar hur mycket är rimligt att lägga typ t.ex. Curacao
Kakan-07: Ok, då var det nog hon. Tack, ja man kanske ska lägga planeringen på is några dagar och komma tillbaka till verkligheten igen!
Cameline: De resor vi kollat till Curacao (har kollat typ 10 bolag) så ligger medelpriset på ca 29 000 för 10 dagar, flyg och hotell. Beror lite på när på året man åker också, detta är cirkapris för augusti/september. Men sen beror det ju helt på hur mycket ni VILL lägga. Vi vill inte lägga mer än 27 000 och har hittat en resa för 25 000. :)
Jaa, nu närmar det sig.
Ska till storsta´n till veckan och titta på den ring som jag hittat där. Hoppas, hoppas att det är DEN!
Nu måste jag lägga manken till och hitta de underkläder, skor och smycken jag ska ha. Måste kolla in utbudet här hemma innan jag åker till Stockholm.
Nu har vi fått massa gjort! Varit hos frissan, pratat med pastorn, beställt tårta och brudbukett!
Vad dyra alla resor låter Är det per person ni pratar om?
Jag tror nog att Lilla Li's resa var för dem båda (hon skrev det tidigare).
Västindien är rätt dyrt, men det går att hitta billigare också. Dock är det flyget som går på en del (runt 15-20 000 kr för två pers). Så det är svårt att komma billigare undan.
Vi tänkte runt 20- 25 per person men skall åka i tre veckor.
Funderar om det blirför dyrt med västindien eftersom det är rätt dyrt att vara där...?
Nu har jag börjat fundera på Brasilien och Amazonas...
sussen2007, låter bra! Det är så härligt när man får mycket gjort.
Jag är extra glad idag för vi har fått in tre JA från gäster. Dock har vi börjat räkna och inser att vi nog inte alls blir så många som vi väntat oss. Vilket är tråkigt, för många har fått lov att tacka nej pga andra bröllop. Men lokalen har ett minimum (vilket vi inte trodde vi skulle komma i närheten av) som vi nu med stor riskt hamnar under och då får vi ju betala för tomma stolar... inte så kul.
Pratade som snabbast med sambon och vi ska fundera på om det finns några ytterligare som vi vill bjuda in och då gör vi det, även fast det blir mycket senare än när de andra fick.
Hur verkar det för er andra som skickat inbjudan? Är det många som tackat ja/nej?
Kakan -07
vi har fått JA från 27, nej från 3 och väntar svar från 12. OSA går ut helgen innan midsommar.