Om vi säger såhär, han brydde sig inte speciellt mkt om att göra det skönt för mig. Pang på, "ratta lite" på framsidan & sen in med den. Klart!
Det är ju inte alldeles enkelt att ordledes tala om för ngn att lite förspel, smek etc är ganska trevligt innan han stoppar in den (spec i början av relationen). Om inte annat så underlättar det ju om tjejen är lite upphetsad liksom... Man vill ju liksom att vederbörande att ska fatta liiite själv, eller om inte annat så kanske fatta vinken om man tar vederbörandes hand för att styra rätt. Iaf som ett första steg. Sen tog jag mod till mig & tog upp det (måste säga att jag haft riktigt bra sex med nästan alla andra jag varit med - så jag vet ju att det iaf inte är ngt "fel" på mig) & tänkte att det kanske borde bli lite bättre efter det. Det blev det INTE. Så efter ett tag tog jag upp det igen (det är ju ändå liiite pinsamt), eftersom ingen bättring/förändring hade skett - då fällde han den numera klassiska kommentaren: "Men varför det?? Det blir ju inte jag tänd på!!!"
Vad ger ni för den?! Jösses, att jag inte dog (eller drog på sekunden... det tog ngn månad till innan jag slutgiltigt gjorde det...).
Numera har jag världens bästa man - han ger så mkt, så jag nästan skäms & känner mig egoistisk, som inte ger lika mkt tillbaka alls... Men han hävdar hela tiden att det är hur bra som helst, så med andra ord blir jag rejält bortskämd av min darling mest hela tiden
Vilket också speglar sig i hela hans personlighet, nämligen enromt generös, oavsett vad det gäller i tillvaron! Egoister göre sig icke besvär!