• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅaaaaaaaaaaaah Malm!!!

Välkommen tebax! Du har varit saknad!!!

*krama om*

• TezzAmore

Malm: Ska du byta Nick? Till Fru kanske? *ler*

• Ab fab

Fru Malm...Va kul att du är här. Vilket vackert bröllop. o vilken vacker brud. Bilderna på fotografens blog är helt underbara!

• TezzAmore

Hej Lykke!

Jag håller med! Otroligt vackert alltihop! Snacka om att sätta ribban högt för oss andra!

• Addiz

Hej Malm! Du har varit saknad! Hur var resten av bröllopet? Bilderna fotografen tog är verkligen ursnygga! :D

• Fru Nibla

Jag var inne och ändrade, men det verkar inte ha gått igenom. Konstigt?!?!?!

Fotografbilderna är underbara, var såååååå skoj att fota med henne. Längtar efter att få se de andra bilderna....

Måste kolla igenom mailen och prata med kollegorna så jag återkommer.....

• Nides

Godmorogon....

Ännu en regnig dag!

Välkommen tillbaka Fru Malm! :)Tack för att man fick delta i ceremonin... så vackert!

Tezz: hura var mama mia???

• Addiz

Jo, nu har det gått igenom! Vad fyndigt! ;)

• Ab fab

Fru Nibla .. det kommer ta tid att lära sig.

Tezz - var du på Mama mia i helgen. Så kul- vi skall dit 7 juni.

Helgen har varit bra- slapp fredag, karneval, krogbesök o middag hos vänner på lördag, hemfix hos mamma, middag o snigeljakt igår.

Kul med fika idag. Sen blir det tvätta o packa. Sticker onsdag till Madrid. 0445 hämtar taxin... det borde vara förbjudet...

• Addiz

Åh vad jag är avis lykke! Jag vill också till Madrid, men får bara åka till tråkiga Lyon på onsdag. Min taxi kommer inte förrän 05.15.... *trött*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3