Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
ja boka bord- det är väl bäst när vi är så många
Kommer alla?!
Åh vad roligt!!!
Har tyvärr tokmycket att göra, så mina besök här är tyvärr sporadiska.
Tezz: Glömde berätta för dig att det inte bara är du som har knasiga ideér om att det ska vara ett fint frimärke. Jag tycker att när man har suttit och knåpat ihop fina kort och fixat lite finare kuvert så vill man ju inte förstöra helhetsintrycket med ett fult frimärke. Brukar alltid köpa fina frimärken till både jul- och påskkorten. Till inbjudningarna hade jag egentligen tänkt att beställa frimärken från posten med hjärtan på, men kom mig aldrig för i tid.
Kommer alla?? Puman och Petra också? Nickes och MissP? Har Malm hunnit hem då?
Då _måste_ jag bli kry nog att komma.
Carma: Ja, i stort sett alla kommer! Malm kom hem igår och på måndag blir hon gräsänka i två veckor så hon kommer med!
Ska se om jag kan hitta vilka frimärken vi köpte tillslut...
www.posten.se/m/frimarken
Vet inte om länken går direkt dit, men annars så är det de frimärkena för 11kr/ som heter Sommarlandskap! Superfina bilder på det svenska landskapet!
Fast jag kan ju tipsa om en sak som jag totalt glömde bort... att kolla om frimärkena var självhäftande! Hahaha! Det var INTE dessa! Provade först med att fukta med en svamp, men det blev för blött och tog för lång tid. Tillslut så fick jag slicka på alla för att jag skulle bli klar nån gång! Hahhaha! Kan ju säga att jag var alldelles sträv på tungan efter 30 st! Hhahaha!
TezzAmore - Kl 18:00 blir toppen!
Känns lite nervöst faktiskt, ni känner alla varandra redan,,,
Om någon behöver frimärken så vet jag att hos oss så har kiosken massa hjärt frimärken som är självhäftande.
Säg bara till
Puman-prinsen: Jag förstår att det kan kännas lite pirrigt, men vi är snälla! Vi bits bara när vi är hungriga! *fniss*
Några av oss har varit med på varje träff, några bara på en och några bara på ett par så du kommer att komma in i gänget ganska snabbt!
TezzAmore - Pust! vilken tur, ni får ju mat där iafall
Tror ni är suuuuper trevliga.
Vi pratar mycket och oavbrutet annars är vi snälla Får vi lite vin blir vi extremt trevliga ....