Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Puman: Har redan tänkt på det. Tar jobbets frimärken Tack ändå!
...och japp, cellofanpåsar som kuvert. Jag ville nämligen komma under 20 g, för med de förra kuverten vägde spektaklen 22 g... *morrar*. Nu blir et 16 g istället!
Linum - Vi köpte med det, på format. Tycker att dom är både snyggare och billigare än vanliga kuvert..
Enligt mig iafall
Puman: Jag med - på Format
hej alla mina små vänner!!!
Guuud vad det var längesen jag var här. Datorn hemma är helt heybaberiba och vi får inte använda datorn på jobbet längre (fast, idag är jag själv och när chefen är borta dansar dom anställda på borden!!!)
Fick ett sms av Tezz idag och jag följer gladeligen med på mån - ska bli så kul! Dock jobbar jag till 19 ( i vasastan) så jag kommer så fort jag bara kan.....
Skrev ett suuuuuuper långt inlägg i tis hemma men eftersom datorn numera lever sitt egna liv så kom det nog inte fram.
Mario har varit jättesjuk och legat på östra i en vecka. Eftersom immunförsvaret var så försvagat efter förra omgången så tog det ännu hårdare nu när han blev drabbad av ett virus och urinvägsinflm. Han har haft över 41g feber, kramper och itne kunnat äta. Men, idag blev han utskriven och det känns jätteskönt.
Bröllopsplanerna är i full gång igen och J var i tyskland förra helgen för att bunkra Så nu har vi hela sovrummet fu¨llt med sprit
Hur var malms vigsel? Någon som var där? Önskar så att jag kunde varit med.... hoppas att det gick vägen iaf malm. Höll tummarna och tankarna där hela dagen!
Kram på er alla!!!!
Tittar nog in igen imorgon eftersom jag är själv på jobbet då
Trevligt helg tjejer!!
MissPhoenix:
Åh vad skönt att lilleman fått åka hem!!!
Skall bli jätteroligt att träffa dig på måndag!
Trevlig helg alla!!!
*C*
Efter att ha skummat igenom jädrans massa inlägg så ser jag att mitt förra faktiskt kom med - så vi kan väl ignorera det jag just skrev
Så att ni valt mi casa till träffen - det är ju på andra sidan från mitt jobb. Så innan jag slutat så kan jag stå och kika på er
Vad är adressen till bloggen? Hittar inte den....Vill ju gärna se malm.
Kram på er alla! (Igen!)
MissP: skönt att få ett livstecken från dig, och skönt att lilleman mår bättre!
Carma: håller tummarna för att du mår bättre på måndag!
Fredag: låter som en suverän hippa!
Puman: jag har också värsta planeringsboken! :)
Trevlig helg på er, vi ses på måndag!
*kramis*
God kväll tjejer!
Någon som e här inne?
Jag är ensam ikväll... så kvällen består mest att fixa & dona inför besöket i morgon. Kommer att ha minst 5 nattgäster, så lite trixande är det att få plats med alla.
Men finns det hjärterum...
Har en stor skål med godis vid sidan om tangentbordet.
Det tycker jag man har rätt att unna sig!