Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Linum: Jag kommer nog inte ner till planen imorgon. Blir helt utmattad fortfarande av mista lilla och måste vila. Men kommer du ihåg hur sambon ser ut så kan du ju alltid haffa honom. De stunder han inte är med i matchen kan han ju förklara lite för er. Jag frågade om han kommer att känna igen dig imorgon och han tror det, men är inte helt säker.
Carma07:
Usch då, känner du dig forfarande inte bra?!
Linum: hade för mig att du i vår tråd hade kastat in en länk till en fotograf som tagit några grymma bilder med eld och nån tjej (brud?)... (USA, såklart...), men letar febrilt och kan inte hitta länken, hade fått för mig att det var den här: www.altf.com/ men hittar inte bilden isf.... Kommer du ihåg vilken jag menar?!?!
Hihi Sambon är på svensexa
Han anade ingenting.. hans kompis sa att de skulle ut och segla idag, så han skulle bli hämtad kl 8. Så igår packade han väskan och gjorde matsäck Intet ont anandes....
hehe
Nickes: Haha, vad roligt. Hoppas att han får det kul. Lite tur med vädret hade de ju ändå.
bauti:
Jag & en väninna sitter i soffan & spånar om bikini.
Hennes tuttar brukar aldrig få plats i en bikini från H&M. Vart handlade du din & till vilket pris?
Sköt om er!!!!
åäterigen sitter jag här på jobbet och skriver .... hoppas bara ingen kommer
Carma - va tråkigt att du är så sjuk. Vad har hänt?
Nickes - min kusin som ska gifta sig på samma datum somm dig blir hippad idag och sambon hennes sexad
Hoppas att din blivande får en kul dag. Har en känsla avb att jag förväntar mig för mycket av min hippa och att Js sexa kommer att blir överjävlig.
Annars är livet lugnt..M:s feber har gått ner och han repar sig sakta men säkert. Han vill fortfarande inte äta så mycket och han är supergnällig men vad är det mot att vara jättesjuk?
Efter jobbet ska jag ut och beställa tårta... "DEN" tårtan.... Får se om den blir som jag vill ha den
KRamar till er alla...
Hej!
Kikar in här lite snabbt!
MissP: Skönt att höra att detgår åt rätt håll iaf.! Ska bli kul att träffas på måndag!
Freda: Mina tuttar får inte heller plats i bikini´s från HM! Jag har köpt bikini på Chia (granne med Dubliners) och vet även att det finns en ny kedja som heter Change som har större storlekar. Annars så har www.bravissimo.com superfina bikinis! Jag har köpt några grejer där...
Trevlig helg på er allesammans!
Carma: Nu har vi varit och kollat på lite baseball! Kul med en sport som man kan förstå utan att behöva läsa regelboken... Träffade på J också.
Hoppas att du mår bättre nu.
Lykke: Varför är du inte hemma när man försöker våldgästa dig?! Vi var i Stenkullen idag och tog svängen förbi ditt hus, men det var ingen som svarade. Bättre lycka nästa gång.
Vi älskar att våldgästa folk, så passa er allihop
Nides: Någon som behöver din proffshjälp!
www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m2308844.html