• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Kokkos

Till TezzAmore.

Jag har förstått att allt går väldigt fort här försöker att hänga med så gott det går.
    Inte så lätt när man är ny.
    Jag ska bli Fru den 11 Augusti ska bli kul, känns som om man kan få en hel massa tips av er här på forumet.

• TezzAmore

Nibbla: men shit va kul!!!! Gratulerar!! När är det dags för inflyttning då?

Kokkos: Hur långt har du kommit i planeringen då? Var ska ni gifta er?

• Kokkos

TezzAmore: Vi ska gifta oss i Rönnängs Kyrka på Tjörn, har kommit rätt långt tror jag men det känns som om jag har massor kvar. Men har K:A, lokal, fotograf, frisör typ.
    När är det dax för dig?

• Linum

*tjohoooo*

*vinkar till Malm*

Hoppas att ni hade det underbart i både Tuve och Budapest! Och hus också! Här går det fort minsann... När kommer nästa chock då?..

På måndag åker vi till Alicante. Ska bli gött att bara ligga på stranden ett tag...

Ska bli kul att se er idag tjejer!

• Carma07

Godmorgon tjejer.

Malm, hmm eller jag menar Nibla: Vad kul att du är tillbaka. Är fortfarande ledsen för att jag inte kunde vara med. Men jag har kollat in bilderna flera gånger. Ni är jättefina. Hoppas resten av bröllopet också var bra.

Du får berätta mer om huset ikväll. Nu blir jag riktigt nyfiken när ni kommer ut till våra trakter. När blir det inflytt?

Kokkos: Välkommen till tråden.

• Kokkos

Till: Carma07

Tack så mycket känns bra att få vara med ni verkar vara ett trevligt och glatt gäng med brudar, som alla är i liknande situationer. Kanske fler än jag vars kompisar tröttnat på en.

• TezzAmore

Kokkos: Vi gifter oss den 25/8 i Lundby Gamla Kyrka! Åh, va tiden går fort!!

Nibbla: (ja, jag tänker fortsätta att kalla dig för det! *fniss* ) Jag har påbörjat en liten lista med frågor till dig... kommer nog att bomba de veckor som är kvar!

Carma: Hur står det till idag då? Lite piggare eller? *håller tummarna*

• TezzAmore

bomba diiig ska det ju stå...

• Carma07

Tezz: Känner mig piggare. Tänker ta det lungt idag så inte krafterna hinner försvinna till ikväll. Sambon har lovat att komma och hämta mig ikväll när jag känner att jag inte orkar mer.

Linum: Alicante låter härligt. Skönt med lite semester nu när vädret ändå är trist här hemma.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3