• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Fru Nibla

Glömde nämna en sak!

När vi var i Budapest gick vi på en marknad och stannade vid ett stånd som gjorde namnskyltar. Vi valde ut en i mässing och så graverade de in efternamnet på plats. Lite kul minne att ha! Så ett tag hade vi bara skylt till dörren, men inget hus! Det fick vi 5 dagar senare....mohaha!

• MissPhoenix

Fru nibla - vart är det ni köpt hus någonstans? Hoppas att du kommer ikväll, har så mycket att fråga!

• TezzAmore

Nibla: Hahahaha! Snacka om att börja i fel ordning!

Miss P: Grillkväll med sina respektive hemma hos Carma eller Lykke lördag den 16/6!

• MissPhoenix

Spännande! Man kan väl säga att det hänt massor i erat liv det senaste då
    både hus o bröllop och resa inom loppet av 2 veckor!

Vi önskar oss också resecheckar/presenter, ni fick ju massor. Kul ändå att folk respekterade det, många jag pratat med vill ändå köpa en "sak". Vart går resan?

• MissPhoenix

Ååååå - 16/6 grillkväll. Om jag inte blir hippad då - nu är alla lediga lördagar eventuella hippdagar- så kommer jag gärna. Ska kolla med J också.

• Linum

Jag tycker att det är helt ok att både önska sig och ge bort present i form av resecheckar. Man kan ju också göra som Tezz (önska sig till specifika händelser under resan, typ champagne på flyget). Tycker dock att det är lite tråkigt med bara rena pengar... Jag hade känt mig lite gniden...

• Fru Nibla

Ja, det var många som hade köpt resecheckar som present. Sen var det en del som kom med "saker", som tex champagne, skål, champagneglas från Orrefors, delikatesskorgar med exklusiva chokladpraliner.

Delikatesskorg, fat och champagne fick vi från folk som inte var bjudna på festen! Oväntat!

• Addiz

lykke: jag har börjat fila på ett tidschema, som jag har pratat om tidigare, i Excel. Det blir ett mastodontschema, men det täcker nog in det mesta... Tar med mitt i kväll så får du se...

• TezzAmore

Nibbla: Åh, exklusive chocklad! Då har ni nått att nibbla på! *fniss*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3