• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • bauti

Hej hej!!!

Har börjat läsa ikapp de senaste 100 inläggen som jag missat *phu*
    Lika bra att svara efter hand, ni vet blubb blubb

Linum:
    Vi hade cellofanpåsar med inbjudan, svarskort, memmokort & två A4 sidor. Det vägde 30g. Men jag skickade iväg det med vanligt frimärke. Funkade hur bra som hälst.
    Men du får inte skriva någon avsändare på brevet, dom måste nämligen dela ut det då. Annars kommer det tillbaka

Fredag:
    Jag köpte den på Rebecca på Vallgatan. Hon hade ganska mycket att välja på. Annars e det bara att traska upp till Victoria (100 m ifrån). Där har dom oxå rekordeliga tyttkassar

• Puman-prinsen

Hej på er alla !!!

Fru Nibla (Malm)- Namnbyte har jag märkt
    Hörde att ert bröllop var jätte vackert av tjejerna!
    Hoppas att ni hade en underbar dag och en underbart honeymoon ...

Kokkos - Välkommen!
    Här finns det gott om tips att få

• Fru Nibla

Inflytt 1/9. Så nu återstår bara att sälja lägenheten..... Mäklaren kommer hem idag och tittar.... spännande!

• Carma07

Nibla: Ligger huset ute på hemnet? Förstår om du inte vill skriva här i tråden utan jag kan vänta till ikväll isf. *så nyfiken*

• bauti

Nibbla
    Tänk på att mäklaren kommer ta kort i dag (brukar dom göra om dom får uppdraget). Tänkte på stylingen
    Jag vill se bilder på eran nya kåk. E SÅ nyfiken

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Tack för tipset ang bikinin!
    Jag skall skicka länken vidare

• Fru Nibla

bauti,
    N är hemma från jobbet idag eftersom han ska ut och resa ikväll, så han är hemma och städar!!!

De har tagit bort huset från Hemnet......synd! Ska se om jag kan luska fram några bilder. Ett hus från 1936 i alla fall, trägolv, öppen spis i hallen och kakelugn i vardagsrummet! Mysigt!

• bauti

Duktig Fru Nibbla. Har pli på gubben redan

• Carma07

Nibla: Skrev ni inte ut eller laddade ner bilderna från hemnet? De brukar ta bort huset när handpenningskontraktet är skrivet.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3