• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Fru Nibla: Räkna med att du kommer att bli kallad för Malm nån mer gång! Gammal vana är svår att få bort!

Nides: Mamma Mia var superbra! Det liksom blir inte dåligt så fort det är Abba musik till! Fast vi hade bättre platser i Stockholm. Nu satt vi en bra bit bort och man såg liksom inte deras miner och så! Men superbra var det!

• Ab fab

O ingen chans att smita för en tur runt Rhone? Vi var på vinprovarresa runt Rhone- jättetrevligt och härliga viner.

Det blir en välidigt leisurekonferens- meningen är mer att ha möjligheten att diskutera än att producera så mycket. Sen sticker de hem på fredag em o då har jag ett dygn för mig själv. Så skönt.

• Addiz

Nja, vi brukar ju maxa tiden när vi är borta, så möte från det att man anländer tills ca kl 18, och sen är det lite försent att liksom ta sig nånstans...

Skulle MYCKET heller åka till Madrid! Jag hade så fantastiskt kul när jag var där senast!!! Och mycket GI-mat har de också! :D

• Fru Nibla

Äsch, kommer inte heller vänja mig vid mitt nya nick så jag ändrar tillbaka....(dock FRU)

• Fru Nibla

Tänkte vara lite fyndig med att ha delar av mitt nya namn bak-och-fram.....

• Ab fab

Addiz- du får gärna följa med till Madrid Jag stannar kvar en extra dag - skall shoppa skor..

• Addiz

Malm: för vad det är värt: jag tycker det var jättefyndigt! :)

• Addiz

lykke: Ååååååh! skor! *dreglar*

• Ab fab

Jag säger att jag skall gå på Prado men jag skall shoppa skor till bröllopet

• Fru Nibla

Vad svårt det var detta med nick...... Och vad konstigt det är att inte få skriva sin gamla vanliga namnteckning!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3