Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Puman: Vad bra med frimärkena. Det är ju de som jag egentligen vill ha. Jag hör av mig på måndag om jag inte har ordnat andra innan dess.
Har nu varit ute på en promenad till torget och hört med både frisören och blomsteraffären. Det var ju inga hutlösa priser som de ville ha. Frisören trodden 500-600 för en enklare uppsättning och brudbuketten trodden hon kansken 350:- och 75:- för corsage.
Har ni någon planeringbok där det kladdas om allt som har med planering mm att göra?
Jag har det, undrar om jag var den ända
Puman: Vi är helt ofarliga och bara lite lagom bitska...
Ska bli kul att se dig!
Har kommit tillbaka från min shoppingtur. Har inföskaffat oss inbjudningskorten, cellofanpåsar (eftersom de tunna kuverten var slut...), byxor+tröja till M och en glass till mig!
Pust, blev alldeles slut och matt av promenaden. Får ta och vila upp mig en stund framför tv. Det är vid sådana här tillfällen man hade önskat sig fler kanaler. Får väl gå ner i källaren och hämta upp "vänner"-boxarna.
Carma07 - Säg till så ordnar jag det så fall.
Bra priser du fick!
Vi köper våra blommer hemma hos oss med.
Betalar 800kr för min brudbukett, 2st tärnbuketter och 2st corsage.
Vi betalar nästan bara för blomorna.
Vi får som tur är alltid bra priser där då vi har köpt mycket av dom tidigare
Puman: Det finns en del riktigt pyssliga bland oss som samlat sina bröllopsgrejer i fina böcker! Själv har jag sparat det i en mapp på min dator!
Carma: Vänner är aldrig fel! Vila upp dig ordentligt nu så att du är pigg tills på måndag!
Jag är ganska ny i gänget & lovar att jag bara har småbitmärken från förra träffen!!!
Linum - Tack! ska bli kul att träffa er med..
Köpte du cellofanpåsar som kuvert?
Tänk då på att du måste ha självhäftande frimärken, annars så lossnar det.
FredagenDen13 - Heheh
Åh, bara en halvtimme kvar sedan är man friiii!
Ska på Mamma Mia imorgon! Det ska bli riktigt kul! Såg den i Stockholm för några år sedan, hoppas att den är lika bra nu som då!
Ha en trevlig helg tjejer om inte nån mer tittar in här innan halv! Kram Kram!