Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Morning morning!
I morgon blir jag hippad!!!
I morgon? Vet du redan nu? Var?
lykke: Bättre och bättre för varje dag, men blir fortfarande jättetrött för minsta lilla. Men det går iaf åt rätt håll.
Fredag: Vet du om när du ska bli hippad? De kanske bara lurar dig för att du inte ska veta vilken dag det verkligen blir.
Yepp!
Vi kommer inte att ha någon tradionell möhippa eller svensexa. Först hade vi tänkt att bojkotta det överhuvudtaget, men nej, så tråkiga skall vi inte vara.
Så Ph:s svensexa startar 15.00 i Hbg i morgon & min kl 14.00 hemma hos mig!
Det lär inte bli att jag säljer kyssar någonstans eller så.
Vi skall ha en heldag på Liseberg & sedan gå ut & sjunga kareokee(?) hela natten!!!
carma- hoppas du äter mycket medicin som ordinerades av dr Lykke
Carma07:
Nej, inte i detta fallet.
Detta är sista helgen innan bröllopet som passar oss (vi jobbar en del helgen båda 2), så detta är sista chansen!
lykke: Jag ska följa doktorns råd. Har medicin kvar i frysen.
Fredag: Har ni själva bestämt hur era hippor ska se ut?
Men det är ingen annan som hunnit bli hippad ännu? Ja, förutom Malm då såklart!
Carma07:
Nej, det kan jag inte påstå.
Men ingen av oss var intresserade att bli kidnappad eller gå utklädd på stan, det har vi varit väldigt tydliga med.
Jag ser inte det som en möhippa, egentligen. För det som man kallar möhippa, är inget som faller mig i smaken.
Utan jag ser det som en trevlig dag/kväll, med mina vänner!
nej det är bara Malm. Jag tror att min blir 11 eller 18 augusti. Det enda jag har önskat är att det inte blir en allt för pretantiös med provningar av allt o spa. Hellre lite sprit o rock n' roll