• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Så, nu har jag berättat för en kollega om våra bröllopsplaner... *ler* Det var lite nervöst! Jag har ju varit väldigt tyst om saken, men igår började hon att fråga ut mig om varför vi skulle ha sån sen semester! Hatar att ljuga för folk... så idag när jag ändå hade inbjudningarna med mig så visade jag henne dom! Sedan bad jag faktiskt henne att inte berätta för någon av de andra tanterna för att jag vill inte att det ska bli så mycket snack och skvaller... Hoppas man kan lita på henne! Har ni berättat för era arbetskamrater om era bröllopsplaner?

• Addiz

Tezz: jag har asolut berättat! Gjorde det typ i februari :D

• Ab fab

ja de har vetat länge. Nu är det ju mest medelålders manliga jurister här så de bryr sig inte överdrivet

• Puman-prinsen

TezzAmore - Tror jag inte hon gör. Annars vet du om hon har sagt nåt när andra kollegor pratar med dig om bröllop.
    Jag är rätt ny på mitt jobb så dom vet om det då jag bad om att få ledigt den veckan vi gifter oss innan jag började.

• TezzAmore

Det kändes liksom lite konstigt att stå och berätta för henne... Typ, "ja, vi ska ha en stor fest i den och den lokalen och så ska vi ha catering och så ska vi ha det och det... ja så ska vi ska åka på bröllopsresa i fyra veckor..." Det kändes nästan som att jag stod och skröt!?!?!?

• Puman-prinsen

TezzAmore - Jag förstår att det kändes så, men saker är den att du ska inte ska skämmas över era stora planer. Det är en speciell dag i era liv som man gärna lägger både tid och pengar på.

Förstår dom inte det så strunt i dom.

• TezzAmore

Puman: Tack!

Snart dax att gå hem! *yay* Ska hem till morsan och äta hennes supergoda spagetti och köttfärssås! *mums*

Ha en trevlig kväll på er!

• Puman-prinsen

TezzAmore - Så lite så

Dags att åka hem snart ,,,,

• FredagenDen13

Jag skall oxå packa ihop mig om några minuter... Trevlig kväll tjejer!

*vinkar*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3