• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Carma07

Linum: Vad kul att ni kom iväg. Kände mig så mycket piggare idag och tänkte fjäska med lillebror och åka med honom dit en sväng, men han skulle ta motorcykeln och jag vågar inte åka med på den. Tur var väl det kanske, för efter jag hade ätit lunch somnade jag i soffan och vaknade först nu. Var nog inte så pigg som jag trodde.

• Linum

Carma: Det var trevligt! Tror att vi ska gå på någon match i USA. Det måste ju vara helt otroligt när det är 60 000 pers på läktarna!

Sitter här och dricker gin&tonic innan middagen (tacos). Mums!

Jag skickar dig ett litet mail.

• Ab fab

Nej men fasiken Linum, va kul att ni tittade förbi. Men vi var på karnevalen istället.. Det var trevlligt också men hade ju varit kul att träffa dig

• Linum

M är extremt bitter på ert fina hus och att han inte fick något kaffe... Vi dyker upp en annan gång!

• Linum

Nu är denne pissen lite smårund under fötterna... GT innan maten gör susen! Nu blir det Indiana Jones för hela slanten resten av kvällen.

Må väl, vackra flickor!

• Ab fab

Inte om han är bitter Fika utlövas i mängd. och är ni snälla får ni vara med på snigeljakt också *visst är jag snäll*

• Linum

Sniglar är inge skojiga... Vi brukar hälla saltvatten på dem på kusten. Då blir de liksom sörjiga...

Fast vi kan jaga dem! Jag tar med min morgonandedräkt, så faller de nog döda ner

• Ab fab
    jag fångar dem med hjälp av fälla gilrad med öl...
  • Nickes-to-be

Hehe snigeljagare finnes!
    I min dotters klass har de bestämt att de ska "jobba" ihop de sista 100 kr som fattas för att de ska få ihop pengar till klassresan nästa termin. De fick själva ge förslag till vad de skulle göra för att få pengar och några förslag var att de skulle baka och sälja fikabröd på föräldrars jobb, panta burkar osv.. och så har någon kläckt (till min dotters stora fasa) att de kan plocka sniglar, 1 kr/st...

*blärk*

• Linum

Nickes: Vem ska ta hand om sniglarna de fångat?.. *bläar jag med*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3