Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
God söndag.
Befinner mig på jobbet en sväng så vi kan få klart våra inbjudningar idag. Passade på att gå igenom mailen. Det tog ca en timme. Så nu blev jag alldeles trött och får nog ta mig en fika. Såg att det fanns pepparkakor här.
Linum: Nästa gång ni är i kroksvängarna så är det inte jättelångt hem till oss heller. Kaffe har vi alltid hemma. Har svarat dig på mailen.
Carma: Då får du passa dig... rätt vad det är bankar vi på dörren Tack för inbjudan!
Hej!
Jag är rätt ny här på torget och var lite nyfiken på om man kanske skulle få komma med på en av era träffar? Känns som om man han behöva alla tips och ideér man kan få.
// Kokkos
Linum: Tror inte fröknarna har tänkt på det... höhö
Usch vad äckligt!!!!
För min del får det gärna bakas väldoftande bakverk istället!
Vi ses imorgon (läs idag)
Är det nåt som inträffar kan ni väl ringa mig eller maila på jobbmailen, Carma och Tezz har den adressen för "nödfall"
Ska bli kul att ses!!!
Gooooood morgon tjejer!
*kikar mig runt men alla ligger väl fortf. och sover! *fniss*
*sjunger*
"Idag är det ingen vanligt dag, för idag är nämligen fiika daaag"!
Nickes och Linum: Man kan hälla salt i en påse och sedan lägga sniglarna i den! De smälter och sen är det bara att slänga i soptunnan. En del klipper dom, men det tycker jag är äckligt för då ligger de ju kvar på gräsmattan! Några tycker att saltmetoden är barbarisk och plågsam för sniglarna, men i just detta fallet är jag nog en barbar! *döda snigel! döda! döda!*
Kokkos: Du är så välkommen hit! Fast det gäller liksom att hänga med och kika in på tråden med jämna mellanrum! Vi är nu 13 st. vackra tjejer och då blir det ju en hel del pladder! När är det dags för dig då?
Nehej Tezz: jag har varit vaken sen kl 6! *stolt* ;)
Ska bli kul att se er ikväll! :D Hoppas så många som möjligt är kvar tills jag kommer!
*vinkar till Addiz*
Jag har varit vaken sen 20 över 5!! *sträcker på mig*
Fast vaken och vaken... min kropp gick upp då! Hahaha!
god morgon!!!!! :-d :-d