• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Fredag: Jag håller med... om vissa blir det långa personliga utlägg och omvissa typ. Elsa-gift med kalle, Göteborsbo som arbetar på volvo... hahaha! Förskräckligt!!! Hehehehe!

• Carma07

Malm: Skulle ju säga till dig att när jag var i brudbutiken i Alingsås såg jag typ kavajer och sjalar eller boleros till brudklänningar. Hittade inget pris på dem. Om du fortfarande var på jakt alltså.

• FredagenDen13

TezzAmore:

Vad skönt att jag inte är ensam om dessa bekymmrena!

Nej, nu är det dax för lunch. Sushi idag igen.

Hörs sen!

• Carma07

Fick precis en lapp i min hand om en ny butik i Göteborg som heter I do-Brud & Dekoration. De har nyöppning den 21/5. Man kanske ska ta sig en tur dit.

• TezzAmore

Carma: Var ska den ligga nånstans då? *nyfiken*

• FredagenDen13

Carma07:
    Låter ju intressant.
    Vart hittar vi denna butiken?

• Ab fab

MALM- bra att du gick til doktorn. Föresten- det ´verkar bli fint väder på lördag. Håller tummarna

• Carma07

Hemma igen efter en tur till jobbet och min e-mail.

Butiken öppnar vid Stigbergstorget. Verkar vara saker för dekorationer som de säljer. Får väl maila adresse nästa gång jag kommer åt den.

• Carma07

Vill ju inte fastna i filtret för reklam.

• Petra74

Ja då är man hemma igen efter en tur i Göteborg. Skor hittade jag på Din sko! Känner mig supernöjd. 340:- var ett alldeles lagom pris för plånboken.
    var även på korsetten och kollade på underkläder, men kan medela att jag nästan storbölade!!! Det får bli stenhård diet och promenader nu en månad framöver då jag ska inhandla mina underkläder. Snyft!

tezz- Använder just nu maxfactors mascara som inte är vattenfast. Du får gärna kolla vad den du har heter!
    Håller en tumme för din klänning

Fr Malm. Skönt att du gick till läkaren! Hem och kurera dig ordentligt så su är frisk när du gifter dig! Håller min andra tumme för dig!

Bauti- Hoppas att du får en trevlig stund hos frissan!!

Fredag- Blev det något handlat på stan?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3