Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Carma: Tror inte att jag får mail av dig när de skickas till de andra. Kolla om du har med min adress: petratonnberg@tele2.se
Vill ju ha mailen även från dig!
Petra74:
Jag kommer att ta mig in till stan efter jobbet. Vi jobbar tyvärr heldag idag, men jag får trösta mig med att vi är helt lediga på fredag.
Åh vad bra att du hittade skor till ett bra pris. Jag gav 450:- för mina, vilket jag tyckte var helt ok.
Usch ja, underklädes ångesten känner jag igen
*suckar*
Petra: Jag får kolla nästa gång.
Hur jobbar alla i helgen? Kommer någon att vara här någonting?
Carma07
Jag är ledig torsdag & fredag.
Men OM vi hittar på något, så blir det inte förrän lördag-söndag.
Så jag kommer nog att kika in titt som tätt
Själv?
Carma: Jag som inte jobbar utan är sjukskriven och har datorn hemma kikar nog in! Beror ju på vad det är för väder!
Fr Malm Om jag inte hinner kika in så lycka till på lördag!!! skulle vara roligt att komma men kan inte!
Carma: Jag är ledig på fredag så det blir nog inte så mycket kikandes här... om jag inte lånar sambons mobbe och surfar in här lite snabbt! Hehe!
Petra: Mascaran som jag använder är av märket Loreal och heter Intensifiqe. Det finns en vanlig och en vattenfast. Båda heter samma, men har olika färg på tuben...
Då var man på firman igen
Det gick bra hos frisören och sminkösen.
Dom hade inte så mycket att säga till om. Jag berättade vad det var som gällde och kollade så dom fattade *bradzilla är i farten*
bauti: kul att dte gick bra!
Carma och alla andra som tänkte ha callor och binda sin egen bukett: jag har nu bl a på Törnrosa sett krukväxt-callor. De jag såg där (och faktiskt även i en butik i Malmö i helgen) var "svarta" callor. De var inte hysteriskt dyra, fast det är klart, du får nog inte ut 20 callor ur en sån...
äsch, det var nog inte ett så bra tips iaf...
bauti: Härligt!! Vet man vad man vill ha så är det ju bara att köra.
Vi kommer ha långväga gäster i helgen, så det blir väl inte så mycket BT. Men man kan väl alltid försöka smita till sig lite tid.
Vi träffas ju ändå på lördag de som kommer.