• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nickes-to-be

Vad är bestämt för imorgon? Skulle vi ses utanför, vilken tid i så fall??

• TezzAmore

Nickes: Jag har en klänning som jag bara väntat på att få använda! Tror att jag ska ha den imorgon, men samtidigt så är jag rädd att jag kommer att känna mig lite överklädd... jag menar, vi ska ju bara till kyrkan!

Min m2b kommer nog inte... Han får liksom inte plats i bilen! Hehehe! Ska ju köra Malm med följe från stan till kyrkan.

Ps! Nästa fika är den 28/5!

• Nickes-to-be

28 är uppskrivet!
    Funderade oxå på klänning men hmm nöjer mig nog med finbyxor eller kjol som sagt..

Undra hur FrMalm mår idag? Hoppas hennes förkylning har lagt sig och att bröllopsnerverna är lugna!!!
    Kände mig nästan nervös för hennes skull!! Började tänka mig in i situationen - kyrka- säga JA - gå uppför gången- allt folk...*gulp*

• bauti

Tjoooooooooooohhhooooooooooooo

Nu du MALM. Sista dagen som fröken
    Hoppas du inte är för närvös. Ta det lungt, det fixar sig ändå

• bauti

Är det inga andra töser här????

• Carma07

Hallojj bauti (och ni andra om ni är kvar)

Är här en kort sekund.

Har vi bestämt någon mötestid innan? Visst var det kl 16 som Malm gifter sig?

Jag måste till någon klädbutik en sväng. Upptäckte att jag bara har jeans hemma att ha på mig. Det funkar inte i kyrkan iaf.

• bauti

Ja just det, vilken tid var det? *blubb blubb säger guldfisken*

• TezzAmore

Hej Carma, Hej Bauti! Va många det är som tittar in här idag!

Vigseln börjar klockan 16:00!

Jag funderade, är det nån som skulle kunna typ spara en plats till mig? Jag vill inte behöva sitta ensam längst bak bara för att jag kanske kommer lite senare än er... *snyft*

• bauti

Se platsen som sparad.

När skall vi träffs?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3