Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Nej, nu e det dax att kissa Linus (hunden) *P klarar av den själv *
Sedan bär det av till Graham & Sandra *pirrar i magen *iiiiiiiiiiii
Hörs sen!!
bauti: Ha det så kul hos frissan! *vinkar*
*zzzzz*
Ingen som e här inne, som kan hålla mig vaken?
Fredag: Nu e jag här iaf! Fast det kanske är för sent? Du kanske redan har somnat?
TezzAmore:
*rycker till*
Nu vaknade jag!
Håller på att skriva om alla våra gäster, som skall in i festhäftet.
En aningens svårt!
Kommer du också att göra det om era gäster?
I am back!
Ingen infektion, bara virus! Fick i alla fall hostmedicin utskriven, stark! Med morfin i.....så om ni ser nåt vitt spöke i kyrkan på lördag så är det jag som vinglar fram till altaret! hahha!
Fick även penicillin "i nödfall", om det skulle bli värre. Kan rekommender Cityaktuten om man vill ha snabb service!
Fröken Malm:
Vad skönt att få reda på vad det är.
Men om jag hade varit som du, så hade jag knaprat pencillin iaf.
Bättre att förebygga!
Jag vet att man inte skall göra så, men det är inte varje dag man skall gifta sig!!!
Fredag: Ja, det ska vi göra! Fast det känns som en omöjlig uppgift! Hur många gäster har ni? Vi har 65 st...
Malm: Va det hostmedicinen Cocilana du fick? Det är den vanligaste hosmedicinen. Den funkar jättebra! (fast jag kunde inte ta den, mådde illa hela tiden!)
Tänkte på det där med penicilin... förstår inte riktigt varför han skrev ut det om det är en virusinfektion? Då ger det ju ingen effekt alls!?! Penicilin funkar ju bara på baktierer... Läkare idag skriver ut på tok för många recept. Det är ju därför som vi fått den resistenta bakteriestammen...
Nu skulle jag inte vara moraltant eller så, men kunde inte låta bli att tycka till litegrann... hoppas det går bra? *fladdrar med mina ögonfransar*
ps! Håller med föregående talare! Knapra på för glatta livet! Jag menar, du ska ju gifta dig! I kärlek och krig är allt tillåtet!
TezzAmore:
Vi har 52 st i dagsläget, men väntar fortfarande på svar från 9 st.
Så max hamnar vi på 61... i dagsläget. Känns som att det kan ändra sig när som helst.
Det jobbiga är att om vissa kan man skriva lite roliga grejor, men om vissa blir det bara fakta. Men det är väl inte mycket man kan göra åt?!
:-/