• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

Morning morning allihopa!
    Sovit gott i natt?

Fröken Malm:
    Åh vad skönt att du är nöjd med ringarna. Det är ju huvudsaken.
    Hur gick det med priset, om man för fråga?

• Fröken Malm

Vi var mesiga och opponerade oss inte. Däremot fick vi två ringar som är värda 8500 resp 7500 kr. Fick även äkthetsintyg med alla detaljer om vikt och carat på diamanterna.

Det är svårt att bli arg på karln, han är snällheten själv!

Blev i alla fall supernöjd!

• TezzAmore

God morgon!

Malm: Tråkigt att höra att du inte mår bra, men bara du får lite penicilin så har du ju åtminstonde några dagar på dig att bli frisk! Kul att era ringar blev bra! Känner du annars att du har koll på läget? Alla små detaljer som tex. värmeljus, toapapper, vigselprogram?

• Petra74

Gomorron tjejer!
    Har varit inne lite och läst men inte skrivit så mycket på några dagar! Har lidit av en en himla huvudvärk! Men idag mår jag bra så nu ska jag snart hoppa in i ducshen och sen åker jag ner till Göteborg. Ska inhandla skor och underkläder! Jag hoppas jag hittar nått, speciellt skor så att jag kan lägga upp klänningen!
    Skriver mer när jag kommer hem!!

• Fröken Malm

Tezz,
    Ja, så länge jag inte är hängig så är jag glad!

Värmeljus - check!
    Vigselprogram - check!
    Toapapper - finns inte det i festlokalen?!?!?!?!?

• TezzAmore

Fröken Malm: Vet du va, jag är inte säker, men det tror jag faktiskt inte!! Bäst att du kollar upp det för säkerhetsskull så gästerna slipper torka sig med presentpapper! Hahaha!

Jag måste berätta att jag faktiskt redan har köpt toapapper... *fniss* Jag har sett att Edet (tror jag de va) har toapapper med havsmotiv, sjöstjärnor och snäckor m.m. Kunde inte motstå det (eftersom vi har lite lätt havstema) så jag köpte ett paket! Hahaha! Har du köpt nått sånt (onödigt?)

• Petra74

Tjejer!
    Tips på bra vattenfast mascara som verkligen ÄR vattenfast? Jag vet att tårarna kommer när vi gifter oss. Kan ju knappt lyssna på låtarna vi ska ha förrän känslorna brusar och tårarna trycker på!!!!

• Petra74

Fr. Malm:
    Va tråkigt det där med din kompis. Har du hört något mer från henne?

• TezzAmore

Jag har även redan köpt en jättefin korg att ha på toan och en otroligt fin liten vit ljuslykta! Sen får vi inte förglömma mitt inpulsköp, 40 st. värmeljushållare! Hahaha! Ångrar lite att jag köpte så många, men det kostade ju bara 80 spänn! Hehehe!

• TezzAmore

Petra: Jag köpte faktiskt en vattenfast mascara igår, men jag har inte haft tillfälle att prova den. Jag använder Loreal's mascara Intensifiqe. Så såg jag i en tidning att den även finns som vattenfast, så den köpte jag igår! Va använder du för mascara idag?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3