Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Petra74:
lycka till med shoppingen idag.
Du får berätta om du hittade något skoj senare
Jag tänkte osså ta en runda på stan efter jobbet. Fast jag är mest ute för att handla kläder, det var ett tag sedan jag handla, tycker jag.
Undrar om min sambo håller med????
God morgon tjejer! Har legat sjuk i två dagara nu, och inte haft ork att gå in och läsa igenom alla inlägg :(
Har dock hunnit uppfatta att Malm också är sjuk *bums* hem i säng med dig!
Petra- jag hade en mascara från Lancome i vintras. Jag köpte fel och fick vattenfast. Den var verkligen VATTENFAST jag skall kolla vad det heter
Tezz- tack för fikabokningen.
Malm- är det något vi kan hjälpa dig med?
Petra: I senaste numret av Tidningen Hennes har de ett stort test av just vattenfast mascara... Ett litet tips bara!
Addiz:
Hur mår du idag?
Är du på jobbet, eller du ligger hemma & kurerar dig?
Addiz: Usch, hoppas att det inte var jag som smittade dig!!! Skickar en krya på dig kraaaaaaaaaam!!!
Lykke,
Tack för erbjudandet! Har du nån tumme över, så får du gärna hålla den för att jag ska bli frisk och att det ska bli fint väder på lördag?
Carma,
Får jag låna Lykkes tummar ett tag??
Fredag: hemma, har grymt ont i halsen och huvudet :(
Tezz: Tack! :D Tror inte det var du. De vi var och hälsade på i Malmö i helgen, tjejen i paret har också fått ont i halsen och så... Vi fick det nog nånstans ute på stan i Malmö
Har ni bestämt nåt nytt fikadatum?
Addiz:
Usch då!
Dax för läkarbesök eller?!
*krya på dig kramas*
Godmorgon tjejer
Malm: Tråkigt att du håller att bli sjuk. Du kan låna alla tummarna nu. Kan lova dig att de är superbra. De måste vara blålila och ledbutna vid det här laget. Men det finns nog magi kvar så det räcker till dig oxå. Jag lägger även till mina.
Tråkigt med din kompis. Tycker det var ovanligt fegt att meddela att på det sättet. Men det är hennes förlust som missar ert bröllop.