• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Carma07

Och så kniper jag tårna för Tezz.

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Åh vad spännande!
    Måste vara jättespännande att få se klänningen igen. Hoppas du blir nöjd

Jag skall lämna min klänning hos henne i 23 maj, ser verkligen fram emot det!

Håller både tummar & lilltår

• bauti

Nu har jag misst något (virreputta)
    Vad är alla dessa tummar till för???
    Vågar inget annat än att hålla mina oxå, man vet aldrig

• bauti

Ååååå, har glömt att berätta.
    Kl. 11.00 skall jag på konsultation hos frissan. Make up tjejen kommer oxå. Så spänd på att se vad det leder till
    Men jag vet redan hur jag skalöl se ut i huvudet å sminket vet jag oxå. *stenbock som man är*

• Carma07

bauti: Tummarna är för Malm så hon inte blir sjuk tills på lördag. Hon känner sig lite krasslig.

• Fröken Malm

Ska till Cityakuten 10.45! Orkar inte köa på Axess..... Betalar hellre 300 spänn extra! Tid är pengar.....

• bauti

Carma
    Det har jag lyckats fatta. Sedan var det en drös med tummar för dig??? *håller mina, vet aldrig*

• Ab fab

kunde väl tänka mig att du var Stenbock också Bauti Hagalna, känslokall och kariäristiska som min kära mor brukar säga med en stor glimt i ögat

• bauti

Jag har startat en tråd för att få hjälp med vigselförättare.
    Jag blir tossig på alla dessa människaor som helt plötsligt leker bezerwisser.
    Hade jag viljat ha en präst så hade jag väll för bövelen skrivit det, eller.
    Och dom som lägger sig i och vill ha förslag på präster i min tråd aahhhhhhh.

Så nu känns det lite bättre. Skönt att få gnälla av sig
    Tack!!

www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m2289602.html

• TezzAmore

Malm: Va bra att du fick en akuttid! Hellre betala 300 kr än att behöva vänta 7 timmar ikväll för att att få träffa en läkare....

Bauti: Du är mailad!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3