• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Fröken Malm

Tack Carma!

Kan meddela att jag och min kompis pratat igenom varför hon inte kommer till bröllopet. Hon har förklarat att hon är helt utsjasad, inte sovit på flera veckor, ständig oro för att bebisen inte mår bra, har massa hormoner i omlopp, osv. Hon säger att hon mår dåligt och att det tog emot att meddela att hon ev inte kommer. Hon vet fortfarande inte om hon orkar komma beroende på den lille bebisens humör. Hon ville att jag skulle försöka förstå.

Jag sa att jag försöker förstå, men att jag även ville att hon ska försöka förstå att jag också känner mig besviken. Inte nödvändigtvis för att hon sabbar en bordsplacering eller att gästpresentationerna inte stämmer. Såna problem är världsliga, det är ju HENNE jag vill ha där. Hoppas i alla fall att hon kommer till vigseln.

Känns skönt att rett ut saker och ting i alla fall.

• TezzAmore

Åh Fröken Malm, va jag känner igen mig... Hoppas att det löser sig för er!

Carma, allt bra?

Addiz: Kolla mailen för fika uppdatering!

• bauti

Halloj

MALM *skriker i megafonen*
    Gå hem, du skall ju för f@n gifta dig på lördag. Du måste vara frisk då.

Det verkar som många e dåliga nu med ont i halsen.
    Krya på er sjuklingar

• Carma07

Tezz: Allt bra. Rapport kommer på mailen framåt lunchtid.

• TezzAmore

Carma: Ok, väntar med spänning! Kan jag sluta hålla tummarna nu? De har intagit en mycket konstig mörkblå nyans...

• Ab fab

carma- kan jag släppa min tumme nu så jag kan låna ut den till malm

MALM- gå hem. Annars kommer jag o Bauti o bär hem dig

• TezzAmore

Jag ska till sömmerskan idag... *pirr* Är lite nervös och förväntansfull!!! Tänk om den inte är sig lik?? Hon skulle ju ta bort en del tyg och det var ju så mycket broderier... kan ni hålla en liten tumme för mig med?? Eller åtminstonde lilltån?? .-)

• bauti

Lycke
    Vi tar med oss mördarhunden Linus oxå

Ps
    Du har mail

• bauti

Tezz
    skulle di kunna maila mig din sömmerskas nummer.
    Vad tar hon betalt för att göra dina ändringar??

• Carma07

Tack för alla era tummar, men de ska lämnas över till Malm nu!! Det är bara att skaka nytt liv i dem och knipa ihop lite ny magi. Jag har även lagt till mina att Malm hinner bli frisk tills på lördag!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3