• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • bauti

Nu gör jag som Malm. Här blir det inga barn gjorda

Pyss på er

• Ab fab

tack Malm- det är ett bra hem. enkelt, praktiskt men vackert. det jag saknar är en altan framförallt.

kollade huset som ni skulle kika på- såg himla bra ut. på hemnet finns förresten ett liknande hus som vårt i närheten av oss. strandvägen

• TezzAmore

Nides: Nu har du mail!

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Så gulligt!
    Jag blev helt förälskad i björnarna på Borås Djurpark, för ett par veckor sedan.

• TezzAmore

*vinkar till alla*

Nu går jag strax hem! Ha det gött!

• FredagenDen13

Trevlig kväll tjejer!!!
    Dax att bege sig ut i regnet
    =/

• Puman-prinsen

Hej tjejer!
    har missat en del idag! bla snack om musik och om vänner som sviker.
    (Så tråkigt)
    Fröken Malm - tråkigt att höra om det med din bästa vän. Tror hon skicka ett sms till dig för att hon skäms sååå fruktansvärt över att hon inte kommer.
    Om jag utgår från det jag har läst här så har hon nog inte själv valt att inte komma till bröllopet. Hennes man har nog ett finger med i det hela.

Fy fasen! Hur kan han ta så mycket i överpris?!
    Hade jag varit er så hade sagt att det inte var det priset som ni va överens om och att det blir 6000kr eller inget köp.

Fast när du läser detta så har ni nog hämtat upp ringarna. Hmmm

Så har det blivit bestämd vilket datum fikat blir?

• Nickes-to-be

Hej tjejer!
    Har inte hunnit läsa nåt på läääänge, ligger säkert 100 sidor back eller nåt.

Trist att höra om din kompis Malm, håller med föregående talare om att det är säkert så att hon skäms, därför hon smsar.
    3 v gamla bebisar brukar sova större delen av dygnet så att gå på bröllopet borde ju inte vara några större problem för henne tycker man.

Kollar på DH med ena ögat och skriver här med andra, får väl fortsätta koncentrera mig på tvn till 100% igen

• Fröken Malm

Good Morning ladies!

Hämtade våra ringar igår som blev såååååå fina!!! Min förlovningsring är omgjord och blev verkligen jättefin. Alliansringen har 11 små diamanter och är lite smalare än förlovningsringen.

Jag har ondare i halsen idag, men är ändå på jobbet. Måste få undan en del saker innan jag går på ledighet. Tror det kan vara halsfluss, så efter jobbet bär det av ner till Axess-akuten...... trist! Men måste ju få bort detta innan lördag!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3