• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nickes-to-be

Är 15.30 för tidigt?

• Ab fab

hej hopp
    jag är inne en stund mellan govlmålning och inbjudningsgörning. Nu är alla bruna papper vikta, det mesta av innehållet är skuret så nu skall vi snart sätta ihop allt o lacka med sigill. Tur att man inte gifter sig oftare för nästa gång blir det inbjudan via mejlen

I onsdags var R o jag på stan. Middag på himla bra thaikrog på Kungstorget- Spice. I går hade vi brunch för toastmastrarna o la upp lite vad vi ville att de skall göra. Sen blev det quiz på Norsesunds station. Vi vann. En drink på hemvägen. Idag är det hemfixeri- röjer källaren och förbereder golvmålning. Sen är jag klar därnere- hur skönt som helst.

Vi är i kyrkan 15.30. Jag skalllägga upp en resrutt för hur vi skall dela ut inbjudningarna i morgon. Det skall bli himla kul.

• Nickes-to-be

En fråga till då: Träffas vi utanför så vi kan sitta ihop?

Norsesund station, där är mysigt!!!
    Var där för ett par år sen på fars-dagmiddag, gottgott!

Är uppvuxen i de trakterna

• Ab fab

Vi syns väl på kyrkbacken 1530 o så håller vi en plats till Tezz.

Jag har aldrig varit på Norsesund men det var urtrevligt. Vi vann en pott på 1500 kr (vi var 10 som delade) så det räckte till notan. Himla käckt

• Carma07

Utanför blir väl bra. Bara så vi hittar varandra bland alla gäster.

• Puman-prinsen

Tjejer ni måste verkligen skicka kärlek och lycko önskningar till dom nygifta från oss från BT som inte är där.

• Carma07

Om jag hinner ikväll hade jag tänkt att få ihop ett kort från oss. Ger man det till någon ansvarig där eller skickar vi det senare?

• Nickes-to-be

Norsesund station kanske är ett ställe för en framtida träff? Det är ju bara att ta tåget raka vägen hem sen ju

• Ab fab

Jag tycker vi lämnar det till Malms bror som är toastmaster. Himla bra idé Carma att göra kort från oss.

• Carma07

Nickes: Det låter som en idé.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3