• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Addiz

Tråkigt Carma, att du inte mår bra!

• TezzAmore

Carma: Va tråkigt att du inte mår bra! *krya på dig*

Addiz: Kul att höra att du mår bättre! Jag tycker nog inte att man har på sig jeans i kyrkan... kjol eller klänning kanske? Jag kommer att ha en klänning som jag bara väntat på rätt tillfälle att använda. Jag är rädd att jag kommer att känna mig lite för överklädd, men va faen, det är väl bättre att vara överklädd än underklädd?

• Nickes-to-be

Addiz: Tuve kyrkväg, kolla upp på Eniro!

• TezzAmore

Addiz: Kyrkan ligger här!

www.hitta.se/LargeMap.aspx&cx=1269438&cy=6411252&PointX=1269438&PointY=6411252&referrer=ViewDetailsPlace.aspx&var=tuve%20kyrkv%E4g&wflWhite=1a1b&wflPink=4a&SearchType=4&StreetNumberId=102325333&name=Tuve%20Kyrkväg%20102&weather=false&showTraffic=false

Hoppas länken funkar! Sök annars på www.hitta.se efter Tuve kyrkväg i Göteborg. Då kommer du granne med kyrkan!

• TezzAmore

Nickes: Kul att se dig här! *vinkar* Hur har det gått med kläderna då? *fniss* Vi tjejer alltså...

• Addiz

Åh, tack! Nu ska jag nog hitta!
    Vet ni, att det typ ingenstans på Tuves församlings hemsida står vilken adress deras ena kyrka ligger på? Fånigt!

Jag ska prova lite klädkombinationer nu, innan det är dags att dra iväg...

• TezzAmore

*vinkar tillbaka till Addiz*

• Nickes-to-be

Håller på o velar med kläderna... det blåser ju som sjutton ute.. brrrr

Ses snart!!

• TezzAmore

Nickes: Velar åxå med kläderna... Ja,ja! Det blir nog bra! Jag menar, vi kommer ju itne att vara utomhus så mycket ändå!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3