Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
vettigt o vettigt....hehe...min morsa tyckte hon fick skavsår i öronen om vårat bröllop fast jag kanppt sa något, var väl för ja namnde minst en liten detalj varje gång jag träffade henne (ca 2-3ggr/v). Och då inte ens i 10min utan bara lite smått....vet inte varför hon tyckte det var så himmla jobbigt?! kanske lite avis eller noe who knows.
MEN NU! nu har vi bröllopsbutik ihop istl HAHAHAHAHA så så jobbigt kan de ju ändå inte vart!
Udda de e min morsa de!
får väl prata om resan och presenter och skvallra på varandra om hur det gick på festen etc....kanske nån annan som ni känner ska gifta sig och vill ha med er i planeringen så då får man nåt o göra....eller göra som visa andra o börja barnmaskinen direkt och börja scrapbooka en massa hit o dit,högsta modet nu ju hehehe....;)
nä men alltid händer det väl nåt efter bröllopet som man kan underhålla sig med eller diskutera :D vi överlever nog allihopa!!
Godmorgon
Tezz: Tack för ditt sms igår. Kan inte svara tillbaka på den telefonen för tillfället. Var inne och kollade på bilderna och började nästan gråta.
Det var himla fint i lördags! :) Nästan så man själv fällde en tår... Hoppas kalaset blev lyckat! Tänk, hon är fru Malm nu ;)
Och Nides: din klänning var jättefin!
Lykke: låter lite tight med fotografering kl 15 inne i stan och vigsel kl 16.30, men det beror ju helt klart på hur mycket foton man ska ta och så... :)
Nickes: såg att du fått rådet att ta frissan tidigare, och jag kan inte annat än att hålla med!
Carma: krya på dig!
Vad fina bilderna blev hörni! =)
I bloggen alltså!
Godmorgon godmorgon!
Åh, jag vill gifta mig NU NU NU!!!!
Fredag: Du är för rolig! *fniss*
Men jag håller med dig, jag längtar också!!!!
Nu glömmer ni inte bort att det är fikadate på måndag nästa vecka! *yay*
Var ska vi vara nånstans? Det behövs ett ställe där 12 bröllopsplaneringssugna tjejer får plats! *funderar*
TezzAmore:
Vad skönt att det inte bara jag som e lite småknäpp!
Det börjar verkligen kännas verkligt nu!
*ryser*
Vart har Malm åkt på bröllopsresa?