Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Nickes: Ska bli jättekul att få träffa dig imorgon igen.
Sambon kommer inte med imorgon. Vi har norrlandsbesök som han tar hand om.
Nu ska jag iväg och panikshoppa.
Vi ses imorgon!!
Hoppas man kan få vara med på kortet till Malm, jag kan ju tyvärr inte komma imorgon.
Malm: jag önskar er lycka till i morgon!
Tänker på dig Malm!!!
Önskar Er all lycka i morgon!
Jag hoppas verkligen att jag får se er i morgon på kyrkbacken, nygifta & lyckliga!
*KRAMAR*
På måndag öppnar min butik finns lite blandat smått och gott och även uthyrnings saker som är fin fiiina! Vi bjuder på skumpa o godis.
Man får ju inte göra "reklam" på BT så jag säger ialf inte namnet på butiken utan ger Er en mail att skriva till om ni vill veta mera.
Flamingjune20@hotmail.com
*Svischar förbi*
Idag gäller det för Malm....
Tjohooooooo!!!!! *heja* *heja*
Godmorgon.
Idag är den första dagen vi väntat på och jag känner mig inte kry. Jag ska ut och provgå lite och se hur jag mår. Vill ju så gärna gå.
Inatt drömde jag om Malm. Drömde att hon gjort sig iordning till bröllopet med stor snygg frisyr och allt. Så började det spöregna och hon såg ut som en dränkt katt. De fick fixa till håret så gott det gick och jag tror nog att det blev snyggt.
Lycka till idag Malm!!!
Undrar hur många fjärilar som bosatt sig i Malms mage *filurar*
Jag dyker upp 15.30, om inget oförutsägbart dyker upp!
Ses snart tjejer!!!
*C*
Jag kommer troligtvis inte med idag. Det är ryggläge som gäller för tillfället. Har pratat med Lykke och hon köper med ett kort från oss alla.
Krama Malm från mig oxå och ha alla så trevligt.
Hej alla!
Har också varit ute och panikshoppat, idag nu på morgonen, hittade inte heller nåt att ha på mig. Man kan väl inte gå i jeans på en vigsel?
Har legat sjuk hela veckan, men ska ta mig till kyrkan, men frågan är bara: var f*n ligger kyrkan?!?! Nån som vet?