Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
micasabar kanske det hette... hihi
Puman-prinsen :
Hej hej!
Jag har haft en jättebra helg.
Skönt med lite xtra ledigt.
I lördags var jag & min Ph på Malms bröllop, med några övriga bt-kollegor.
Hur underbart vackert som helst!
Hur har din helg varit?
Freda: Både sambon och jag pratade nästan bara bröllop efter vigseln i lördags, och då var inte ens sambon med! Hehe! Fast jag visade korten så fort jag kom hem och så fick han ju sett feslokalen på fredagen när vi åkte förbi, så det gick nog upp för honom vad vi ska göra!
Hur gör ni med dansen? Ska ni dansa nån vals? Jag tänkte försöka leta upp en dansskola i stan och ta några lektioner, fast inte i nån tradiotinell wienervals utan bara så att man vet hur man ska dansa....
Puman: När var det dax för dig?
*gapskratt* "feslokalen" hahahahaa!
Skrev lite fel där... *fniss*
Verkar bara vara vi här idag... Var är de andra tjejerna? *letar under musmattan*
Åhhhhhh..... får ÅNGEST! Det är såååå mycket att göra!!! Hur knyter man ihop denna säcken med planering??
God morgon
Carma- håller alla tummar och alla mina tankar till dig.
Idag har jag varit på provmakeup. Så himla nöjd. Jag rekommenderar gärna om ni vill ha hennes adress. 250 kr kostar make up. 240 för provmake up idag. o så fick jag läppstift.
Nu har vi delat ut alla inbjudningarna som skall delas personligen. Glada skratt när vi kastade risgryn på dem Idag går resten på posten
Tezz- kanonidé med tapaskrog. Me likie
FredagenDen13 - ja , läste om detta
Gud vad trevligt!
Försökte bara varva ner i helgen. Så mycke ny information att ta in från nya jobbet att det var skönt att inte göra nåt speciellt. Fast jag han dock och klippa mig och köpa en caketopper
TezzAmore - Den 1 augusti!!!
Vi tränar på valsen hemma.. hihi
Vad är det som inte funkar då ? Nåt jag kan hjälpa dig med?
Har du pratat med Lazar Tezz? Det är den enda dansskola jag vet - nej förresten det finns en danstant i Lerum i Vattenpalatset- hon kanske kan hjälpa till
Vi kommer inte att ha en traditionell brudvals... vi satsar på Pul Fiction dans, eller något annat i den stilen
Ingen av oss är speciellt duktiga eller intresserad av dans, så vi tyckte att det är bättre att piffa till det med något skoj.
lykke07:
Tyckte det var en riktigt rolig idé med att ge inbjudningarna personligen & så lite risgryn på det!!!