• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Nickes: Svårt det där med bordsplaceringen, du får göra några testkort och se vad som blir snyggast!

Ang. tiden. Malm´s bröllop var ju klockan 16:00. Vet du vilken tid hon var hos frissan? Klockan 07:00!!! De var klara där vid 12:00! Jag pratade med min frissa och hon trodde att det skulle ta tre till fyra timmar för mig. Så jag tycker nog också att 2 timmar låter lite kort!

• Nickes-to-be

*gulp*
    KL 7!!! Herreguuud jag måste ringa o fixa nån annan frissa.... jösses

• Nickes-to-be

Tezz: Vilken frisör ska du ha?

• Ab fab

jag sitter också o funderar på dagsschemat.
    vigsel är 1630, fotografering 1500 i stan och sen ut hit. tre timmar his frisör och sen en timma hos make upen. det borde bli så att jag börjar hos frisören 1030. klar där 1330. till make up 1400 klar 1500. lite tajt kanske... hmmm jag skall ju ha en lugn morgon på hotellet, hinna promenera en stund... suck.. vi får slå våra kloka huvuden ihop på nästa fika

carma- delade ut våra inbjudningar igår. ja till dem i Göteborg (inte i Paris, Stockholm o helsingfors *s*). Vi ringde på, R kastade lite risgryn på gästen o så lämnade jag över inbjudan. Det blev jätteuppskattat

• Carma07

lykke: Förstod nästan att ni inte stack iväg till Paris för det. Vilket roligt sätt att dela ut dem på.

Tezz: Skulle vara kul om vi la upp det på bloggen. Vet inte om vi ska vänta och höra med henne eller inte. Tror ju iofs inte att hon skulle ta illa upp, men kanske känns bättre om hon vet om det innan. Jag vet inte, vad tycker ni andra?

• TezzAmore

Nickes: Jag har bokat på ett ställe vid Vasaplatsen. Har bara klippt mig där en gång, men hon verkade duktig och trevlig!

Carma och ni andra: Bloggen är uppdaterad! Jag tog mig friheten! Fast vi behöver kanske berätta om bloggen för alla möjliga... hehehe, så det blir lite privat!

• Ab fab

tezz.... vilka härliga bilder!

• Petra74

Det lät som ett fint bröllop igår! Synd att jag inte kunde följa med! Längtar efter att få se kort!!!!

• Petra74

Var inne och tittade på bilderna! va fina de var!!! Längtar tills det är min tur!!!!!
    Såg det om frissan! Själv har jag inte så långt hår så min frissa trodde det skulle ta max 2 timmar. Är jätteglad över detta eftersom vi gifter oss kl 13.

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Då var man tebax på jobbet igen, efter en helg full med bröllopsplaner! Jobbar 7 till 17 hela veckan... *Suck* Trist! Känns som att man landar litegrann nu efter helgens bravader. I fredags var det middag med toastmasters, massa bröllopsprat. I lördags Malms bröllop, ännu mer bröllopsprat. Söndag, kortmakeri hela dagen, ytterligare lite bröllopsprat!! Shit, va tomt det kommer att bli när detta är över!! Man kommer ju inte ha nått vettigt att säga folk!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3