• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Freda: Jag kommer inte ihåg, var det kanske Prag? De hade ju bokat en resa först, men så konkade ju Fly Me så de fick boka om till nån annan destination. Fast det var nånstans i europa!

Ang. fika, istället för att lägga 100 kr på en torr macka, kan vi väl lägga en hundrapalapp på detta stället??

www.micasabar.se/

• TezzAmore

Freda: Håller med om att man fått en verklighetskänsla efter bröllopet! Det kändes som en väckarklocka!!! Gick omkring på små moln resten av helgen...

• TezzAmore

Näst ut är Nickes den 7 juli i samma kyrka som Malm! *gör vågen*

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Åh, det ser ut som en bra restaurang, älskar plockmat

Har du varit där tidigare?

*vågen går vidare*

• TezzAmore

Freda: Jag har varit där en gång tidigare! Mysigt ställe, en trappa ner. Ok priser och liksom inget fancy! Tänkte bara slippa den där vanliga mackan på Café för samma pris! Va tycks?

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Jag går mer än gärna dit!
    =)
    Vad tycker ni andra?

Vilket deppigt väder det är idag!
    *suckar*
    Är så glad för Malms skull att vädergudarna var på deras sida i lördags!

• TezzAmore

Freda: Håller med, vädergudarna var verkligen snälla i lördags! Att det blev så himla fint väder... *suckar drömmande* Tänkte på henne hela kvällen... "åh, nu äter de nog tårta", "åh, nu dansar de nog vals".... Hon var helt i extas när jag hämtade dom i stan! *fniss* Kan tänka mig att man blir helt överväldigad... jag blev ju det nästan bara av att titta på!

• TezzAmore

I fredags lämnade vi över det första inbjudningskortet! *pirr* (visserligen bara till våra toastmastrar!) Satt och gjorde klart alla korten igår, nu är det bara kuverten kvar!

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Både jag & Ph var helt tagna över bröllopet. Vi pratade om det mer än 1 gång under kvällen.

Åh vad skönt att inbjudningskorten är klara! Jag "fuskade" ju & beställde mina.

• Puman-prinsen

Hej tjejer!!
    Har ni haft en bra helg? Så himla nyfiken på bloggen ni kan väl skicka ett mail till mig så jag får adressen...

Vi skickade i fredags dom sista inbjudningskorten... vad det pirrade i magen då! bara 2 månader kvar drygt!!

För mig funkar Micasbar

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3