• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nickes-to-be

Saknar er oxå ikväll! Hoppas vi snart ses!!

• Carma07

Hej hopp på er. Hoppas att ni hade kul igår. Vi fastnade på jobbet och skrev ihop inbjudan. Nu är det infobladet kvar att få ihop. Ska iväg och köpa papper till inbjudan och info, kuvert och frimärken. Så snart så!!! *pust*

Nu har det snart gått åt så mycket tid och energi på inbjudningarna att det blir inget över för resten. Och så besannas mina mardrömmar; att när vi kommer ut på kyrkbacken så kommer jag på att resten har jag glömt att planera.

Nickes: Kul att du kikar in. Nästa fika som planeras måste vara en dag som du också kan komma.

Ha en fortsatt trevlig helg

• bauti

Carma
    Vi gjorde klart inbjudningarna igår. H@lvete vilket jobb det är. Jag sa till P igår, ALDRIG MER.
    Men nu ligger dom i sina guldpåsar och väntar på att få komma till postlådan.
    Men nu är det BARA kvar festhäfter *hilfe*

• Nickes-to-be

Hej
    Jag satt med festhäftena igår, kul men kommer att ta tid...

Är det nån ny fika bestämd?

Ska iväg till Allum med stora tjejen nu, hon har drömt om att få åka till det stooora köpcentret med alla roooooliga affärer hur länge som helst nu.. så nu är det väl dags..

Hörs och ses!

• bauti

Jag hittade denna länk här på BT
    Helt otroliga bilder, vackra, effektfulla, fula, berörande....
    Kolla själv å njut.

www.altf.com

• Carma07

Bloggen uppdaterad!! Tjohoo, vad jag kan. *stolt*

Nickes: Tror inte att en ny fikadag är bestämt just nu. Men vi pratade om att hitta en dag snart igen.

bauti: Nä, det känns ganska skönt att man bara gifter sig en gång. hahaha. Vad skönt att ha inbjudningarna klara. Festprogrammet har du ju fortfarande lite kvar. Och ni behöver väl inget kyrkoprogram eller ska ni ha något liknande?

• bauti

Tack gode gud att vi inte gifter oss i kyrkan. Nu slipper jag ett häfte till

Hur går det Carma, får du någon ordning på det??

• Carma07

Har inte kommit iväg ännu. Ska iväg nu till Format (om man vågar sig in med bilen i Götet) och sedan iväg till Kungälv om jag hinner och boka klänningen. Min plan är att sitta ikväll och skriva ihop infobladet också så är det bara att köra sedan.

• TezzAmore

Hej tjejer!

Kikar in här lite snabbt! Har slängt in en paj i ugnen, kyckling, mozarella och soltorkade tomater! Mums! *slickar mig om munnen*

Linum, Lykke och Addiz: Tack för igår tjejer!

Ni andra som inte var med, saknade er!

Ska försöka hitta en bra dag för fika snart! Återkommer på måndag!

Lykke: När blir ditt bestök på Liseberg? *fniss*

För er andra som inte var med igår, Lykke vann tredje pris i Schlagertävlingen! Det var två biljetter till Uppswinget på Liseberg! *fniss*

www.liseberg.se/Liseberg/Svenska/Liseberg+Island/lisebergparken/Åkattraktioner/uppswinget.htm

Ha en trevlig helg tjejer!

• Puman-prinsen

Lykke07- Börjar på måndag som recpetionist!
    Men vad bra då, Toppen med hjälp från vänner ocg familj till att få till det där lilla extra.

Hm, kan inget om melodifestivalen.

Hehe, det är låten med Nelly och tjejen från Destenys child. Handlar om att dom är kära i varandra med dom är tillsammans med andra vill inte att våra gäster ska tro det.. hihi
    Men vi gillar den låten men inte till kyrkan.
    Addiz,fredagenden13,Petra74,Carma07-
    Tack så jätta mycket!!

Ps: Gjorde färdigt alla inbjudningskorten igår, fattas bara några adresser kvar att skriva på kuvert. Pust!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3