Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
lykke07: Jag hade också sju rätt! Det ser lovande ut för ikväll! Va är det för vänner du ska ta med dig ikväll? Vilken tid kommer ni att vara där?
Carma07: Va bra! Hoppas det går bra med klänningen ikväll! Så du har bestämt dig för att ta den i Kungälv?
det är min bästis Maggan som kommer, en granne från Lerum o Maggans väninna
Tezz: Tror det får bli den. Orkar inte leta runt något mer. Den var tillräckligt fin och man ska ju bara ha den några timmar. Tror ändå inte att det går att hitta en sådans om jag vill ha när man inte kan spendera vad man vill på klänningen. Sambon tyckte den var jättefin på och det kan ju räcka.
Carma07: Liknar klänningen den som du skulle kikat på här på BT?
Tezz: Nej, det gör den inte. Den liknar nog mer den som jag provade i Kungsbacka när du var med fast att denna är ljusivory och något draperad precis under bysten. Och så fanns det tunna axelband med också. Det vill jag gärna ha, tycker det ser så naket ut på mig annars.
Kollade för skoj skull om klänningen fortfarande låg kvar under köp&sälj, men jag hittar den inte. Nu hade jag nog valt den i Kungälv iaf, men lustigt att hon hör av sig och vill sälja och säger att hon ska ringa efter helgen när hon kommit hem och inte ringer tillbaka alls. Hon hade väl antagligen fler som var intresserade och som inte ville komma och prova innan.
Hur har ni gjort med inbjudningarna vad gäller namnen på de inbjudna? Har ni skrivit de i själva inbjudan eller bara på kuvertet?
Carma07:
Jag skrev det bara på inbjudan.
Fick inbjudan till min brors bröllop nu i veckan. Mitt bröllop i juli & han i september
Stackars mina föräldrar!
Carma07: Vi skriver ut namnen både på kuvertet och i kortet! Kände att det behövdes för att verkligen poängtera att vi inte vill att några barn ska gölja med... däremot så blir det ju lite mer jobb på varje kort.... Hur ska du göra? Måste säga att efter att jag sett era fina kort, så fick jag lite prestationsångest... känner att våra kort inte är alls i närheten av era! Förstår inte varför det ska vara så jädra svårt för mig att bli nöjd! Jag vill ha nått enkelt, stilrent och samtidigt ska det kännas som oss!! Ja,ja... nu har vi bestämt att vi ska köra på den senaste jag gjort...