• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Carma: Hur ska du göra? Kommer du in till stan efter Kungälv?

*vinkar till Addiz*

Freda: Kika här för att kolla vad embossing e! www.formahantverk.se/

• FredagenDen13

TezzAmore:

Aha, då är jag osså med!!!
    Tack för tipset!

• Ab fab

ladies

ni som skall med- vi ses snart
    ni som stannar hemma- ha en underbar helg!

• TezzAmore

lykke07: *vinkar* Ses snart! När är ni där ungefär?

Ses vi inne elelr ute??

• FredagenDen13

Smiter nu!

Har av mig ikväll!!!

*KRAMAR*

• Carma07

Tezz: Som det ser ut nu så kommer jag inte med ikväll. Vi kommer att åka lite ärenden och jag håller på att övertyga sambon att vi ska åka till Format så jag kan köpa de pappren som inbjudningstexten ska stå på. Isf blir det Kungälv imorgon. Kanske ska ringa först och kolla så ingen har bokat den nu till vår dag. *hmmmm* Kommer jag så blir det defenetivt after work med jeans, skjorta och tofs.

Hur gör ni med infobladet. Har lite idéer men det är lite mäckigt(?). Känner mig väldigt stressad över inbjudningarna just nu och vill inte krångla till det mer.

• TezzAmore

Carma07: Själv har jag inte klätt upp mig... Har jeans, skjorta och visserligen ingen tofs, men inget uppsnofsat hår heller! Hoppas att du/ni kan komma förbi, en stund iaf!

Vi kommer inte ha med nått infoblad... hoppas på att folk kommer att kika på vår hemsida och att vi kommer att få chans att kolla att dom fått info. när de hör av sig med osa... Jag förstår din stress, känner mig lite stressad själv!

• Carma07

Tezz: Är du här till kl 1700? Ska iväg en sväng och inhandla kuvert och frimärken tänkte jag.

• TezzAmore

Jag smiter härifrån redan 16:30!!

• TezzAmore

Jag har med mig vårt inbjudningskort... Sambon började jobba vid halv 4 och jag bad honom att ta med sig ett... *pirr* Lite nervigt att visa upp det ikväll! Det känns som att när jag visat det för nån annan, då finns det liksom ingen återvändo... hahaha!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3