• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

vi bjuder in familjevis så vi skriver inte namn i inbjudan. det är ju nästan ingen av våra vänner som har små barn, de som ahr vill inte ha med dem eftersom de själva vill parta. tonårinarna vill vi skall komma

• FredagenDen13

TezzAmore & Carma07:
    Tycker att ni är hur duktiga som helst som gör inbjudningskorten själva.
    Jag har beställt mina....

• Carma07

Tezz: Tycker era kort är jättefina och passar verkligen ert blå tema. Det var ju dina kort som fick mig att köpa vitt embossingpulver.

Ska se om jag får plats med namnen i själva inbjudan. Tycker att det är lite finare.

Barnfrågan kommer vi nog att lämna till föräldrarna själva att avgöra om de vill ha med dem eller inte. Funderar på bästa formulering där det framgår att barnen är välkomna om de kommer med, men inte ett måste så föräldrarna ändå kan slappna av lite mer och umgås istället.

• TezzAmore

Carma07: Åh, känner mig hedrad att jag lyckats inspirera min pysselGuru! *bugar djupt*

• Carma07

Tezz: Där ser du, du är jättebra på att pyssla du med.

• FredagenDen13

Jag vet inte ens vad embossingpulver är för något

*snyftar*

• Carma07

Fredag: Hänger du med oss länge nog så kommer du att veta allt du vill om pyssel.

• Carma07

Fredag: För att förklara så är det ett pulver som du häller på det stämplade motivet så motivet bränner fast i pappret och blir lite upphöjt. Ahhh, kommer inte på en bättre förklaring.

• Addiz

Nu åker jag hem från jobbet!

Försöker dyka upp vid 17-tiden på HRC. Ev kanske m2b följer med också, men det är högst osäkert..

*kram på er*

• FredagenDen13

Carma07:
    Okej, det låter som att jag behöver se era inbjudningskort för att förstå!
    Men det gör jag gärna!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3