• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Linum: Ja, de har en liten gratisbuffé. Alltså AW buffé! När jag var där så hade de tex mex mat. Vet inte om de fortf. har samma mat, men gratis mat har de, om man köper nån dricka (som för övrigt ska ha AW priser!!

• Linum

Liten fråga: Under "Säljes" är det någon som säljer en brudpåse. r det en sådan man kan krypa in i när man inte vill vara brud längre?...

• Ab fab

eller så är det påsarna under ögonen man får av nervositet...

• Petra74

Puman-prinsen: Grattis till det nya jobbet!!!!

• TezzAmore

Linum: Nä, jag tror det är en påse som brudgummen stoppar in bruden i när han vill åka hem för att "fira bröllopsnatt" med henne!

• Petra74

Ni får ha det trevlig tjejer ikväll. Måste tyvärr vara hemma och ta hand om två barn, men jag får hänga med ut nån annan gång. Jag hoppas naturligtvis på fika snart!

• TezzAmore

Nån som gillar Grape Frukt? Då ska ni definitivt testa nya Läkerol, Golden Grape! *mums* *smaskar*

• Ab fab

visst e den god Tezz. Jag smaskade glatt i mig asken. Sen hittade jag en annan Extra med caramellsmak. Mumsfillibabba

• Ab fab

Petra- synd men hoppas vi snart kan få ihop en fika. Jag hoppas att vår organisationschef Tezz (om jag startar företag skall hon bli min admdinstrativa chef) ser till att vi snart träffas

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3