• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

lykke07: *fniss* Ska se vad jag kan ordna!

• FredagenDen13

lykke07:
    Mycket bra idé!
    Ser oxå fram emot en fika snart

• Carma07

God förmiddag.

Kikar in här snabbt. Känns som om bossen hänger över axeln och då kan man ju inte hänga på BT.

Puman: Grattis till nya jobbet.

Malm: Hur hade du det igår? *nyfiken*

Vad gäller ikväll så var det ju inte bara en pengafråga utan också en tidsfråga. Vill gärna försöka komma ändå. Det är ju så roligt att träffa er!!! Jag hör av mig i eftermiddag om det.

• TezzAmore

Carma07: Som jag skrev innan, det behöver ju inte bli dyrt och sent! Speciellt eftersom det börjar så tidigt! *skratt* Försöker bara tala om att BT-gänget gååår alltid att trycka in i kalendern, även om det inte finns tid! Hehehe! *fniss* Det är bara att stryka nått annat mindre viktigt, typ gå och handla mat (mat kan du ju äta på gratisbuffén) eller tvätta kläder (kläder? Vem behöver kläder! Det är ju sommar... typ!) *skratt*

• FredagenDen13

Vilken huvudvärk jag har fått!

• TezzAmore

Vilka var det som skulle komma ikväll??

Lykke + tre
    Linum + gubben + en till
    Tezz + en
    Addiz
    Malm
    ev. Carma
    ev. Freda

Det blir ett bra gäng!

• TezzAmore

Fick meddelande från Malm nyss!!

Hennes dator har kraschat så hon kommer inte åt BT! Hon hälsar att hon var ute och åt med sina kollegor igår och att det var väldigt trevligt. Sedan hälsar hon att hon nog inte kan komma ikväll då hon måste fixa med några saker!

Då får vi ändra på listan....

Lykke + tre
    Linum + gubben + en till
    Tezz + en
    Addiz
    ev. Carma
    ev. Freda

• TezzAmore

Helluuuuu elluuuuuu lluuuu uuuuu??? *eko*

• Carma07

Helluuu!!!

Vill gärna klämma in kvällen, men det beror på om jag behöver åka iväg till Kungälv idag för att boka klänningen eller inte. Imorgon behöver jag göra en himla massa andra ärenden och så gott som hela söndagen försvinner på annat. Men antar att ni är där ett tag så jag kan ju kanske komma senare också.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3