• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

Trevlig kväll tjejer!
    *KRAMAR*

• Carma07

Godkväll.

Har inte haft någon tid att vara här idag. Ibland måste man jobba ikapp sig och det är så svårt att koncentrera sig ibland när man hänger på BT samtidigt. Strulade till det igår i adm-programmet och behövde städa upp efter mig igen. Jaja, sådant som händer.

lykke: Snart dags att hålla tummarna. Skickar ett mail imorgon.

Tezz: Skönt att höra att du mår bättre. Skrattade gott åt din rapport igår.

Malm: En hippa till!! Vad roligt. Tänker på dig ikväll. Rapport imorgon?!!

• Carma07

Ikväll kom jag ihåg att få med mig sladden till kameran med mig hem. Så nu ligger bilderna i min dator redo för att läggas upp på bloggen. Men då glömde jag ju kolla vad lösenordet var. Det ligger ju i min hotmail som jag av någon anledning inte kommer åt hemifrån. Så ni får vänta en dag till.

Addiz: Det var ju en fin bild du hade på oss. Och Boman fick ju vara med också. *kär*

• Carma07

Ang aw imorgon så får jag nog bestämma mig då hur jag gör. Dels börjar pengarna sina och dels känner jag mig lite stressad inför helgen och allt som jag behöver göra. Men det skulle också vara så roligt att gå. Ett beslut imorgon när jag känner lite mer hur jag ligger till.

• Carma07

Eftersom det bara är jag här på kvällen så får jag hitta på lite annat nyttigt istället. Vi hörs imorgon!!

Malm: Hoppas du har kul just nu!!

• Puman-prinsen

TezzAmore - Tack så mycket för tipsen

lykke07 - Jätte fint att ha en killgrupp som sjunger a capella, det är väl rätt ovanligt att hitta det?
    Eternal vet jag inte om det är en känd grupp eller artist? har inte haft tid att lyssna på låten än.

Men hon tyckte att den låten var vacker och rekomenderade oss att lyssna på den.

Vi har en låt som är våran men... hehe
    passar inte till att sjunga i kyrkan.

därför vi är på jakt efter en ny ..

• Puman-prinsen

Linum - Petra74 - Tack tjejer så hjärtligt för alla tips

Sen vill jag bara lägga till en sak...

Jag har fått nytt JOBB !!! jIPPI !!
    (GÖR EN PIRRUETT)
    sÅÅÅ himla glad är jag

Var bara det jag ville ha sagt, Hihi

• Ab fab

God morgon

Puma- Grattis till jobbet. Vad skall du göra?

Ang sångarna är den ena en brors son till en av våra vänner. Det var så vi fick reda på dem. Så söta.

Fniss... nyfiken på vad det är en låt som inte passar i kyrkan

Tittade ni på melodifestivalsemifinalen (vilket ord...)Vilka låtar- Bulgarien... suck va uselt

• Addiz

Hej hej tjejer!

Vilken tid sa vi idag?

Malm: förresten; hur gick det hos frissan??!

Puman: GRATTIS! :)

• Ab fab

hej hopp
    har vi sagt någon tid. 1730 kanske? eller anant förslag?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3