• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Malm: Lite spritrelaterade frågor!

När ni var i Tyskland, var handlade ni då? Calles, Bordershopen eller nån annanstans? Fyllde ni i något papper så att ni slapp betala panten?

• Fröken Malm

Tezz,
    Vi handlade på Calles. Det finns papper att skriva ut från nätet som vi fyllde i hemma, så man slipper panten. Det är bara att fylla i namnuppgifter och ange pass-, eller körkortsnummer. Hur enkelt som helst!

• TezzAmore

Fröken Malm: Ok! Då skriver jag ut pappret! Vi har bestämmt vilket rött vin vi ska dricka, nu gäller det bara att hitta ett vitt!

• TezzAmore

Hur kommer det sig att när man skriver ett inlägg och läser igenom det att det ser bra ut då, men sen när man skickat det och läser igenom det igen, hittar man mängder med stavfel??? *förvirrad* Ordblind, stressad, slarvig??

• TezzAmore

Malm: En fråga till... hur betalade ni? Kontant eller med kort? Läste på hemsidan att de kostar en avgift på 2,2% att betala med tex. Visa???

• Fröken Malm

Vi betalade med kort, tyckte det var smidigare än att ta med cash. Ingen aning om det tog en extra avgift....måste kolla kvittot!

• FredagenDen13

Morning! (fast kanske lite sent att skriva det)
    Fröken Malm: Ja, hon var verkligen jättetrevlig. Å nu när jag läst era snälla ord om henne, så vet jag att min klänning kommer att vara i säkra händer!

TezzAmore:
    Vad skönt att höra att du är bättre!

Vad är adressen till Calles?
    Ett utav ställerna vi funderar att handla på...

• Fröken Malm

Jo, det stämmer nog att de tog ut den avgiften. Frågan är om det inte går på ett ut, för ska man växla så tillkommer det ju avgifter.,...

• Ab fab

Det är roligt att bocka av saker som är klara. Nu börjar de gröna fälten ta över på mitt excelark. Så himla skönt

Malm- när du har gift dig o kommit hem igen. Kan inte du sätta dig ner med oss o gå igenom vad vi måste tänka på. Det vore så skönt att veta att att-göra-listan är rimlig och adekvat.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3