Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Fredag,
Visst är hon trevlig ?!?!? Var där ett bra tag igår, när jag skulle hämta min klänning.
Bauti: Du har mail!
Tezz: tack
Lykke. det kanske man kan kalla mig
Ok, tjejer.
Nu går jag å tar mig en öl på balkongen.
Hörs sen
*KRAM*
Senaste nytt från TH:
God kväll! Vi går raskt över till en liverapport från antikropparna i Tezzans huvve!
Förkylningen har flyttat på sig! Den har omgrupperat och flyttat sina trupper norrut mot det beryktade nästraktenområdet! Vad vi kan se så tar sig förkylningen sakta fram genom den kuperade terrängen och lämnar efter sig stor förödelse... Den förrut som friska och fria näspassagen har totalt bommats igen och förkylningstruppen har lämnat efter sig en förfärlig maskin som tillverkar flera ton med.... snor!! Antikropparna har tagit hjälp av Tezzans hand och en bal dassrullar för att sakta motverka och torka ut snorfloden...
En positiv nyhet är att det ser nu ut som att antikropparna har vunnit matchen om mandlarna, de är lite illa tilltygade efter kriget, men är nu intagna på sjuhus för vård. De hälsar att de mår bra och tycker att sjukhuset har snygga antikroppar!
Detta var det allra senaste uppdateringarna från TH! (Tezzans Huvve!)
du är verkligen underbar Tezz Fnissar glatt åt dina rapporter från fronten.
krya på dig
lykke07: Tack! *fniss*
Hej tjejer!! Gick det bra för er i vårruset? Det närmaste löpning jag kommer är Happy mile på söndag ... heheh
Fröken Malm - Har för mig att NK har en butik som bara säljer slipsar.
FredagenDen13 - Hehe, det är bra det ska svida lite Men nu är det gjort iafall!
Ingen som ville tycka till om låtarna??
För att du finns - Sonja Aldén
Att älska dig- Shirley Clamp
Kärleken är- Jill Johnsson
Angel of mine- Eternal
Tips om andra låter kanske ?
Hej tjejer!
Har inte haft en enda minut att kolla in på BT idag :(
Fick ett klubbkort till Schlagerklubben imorgon på Berså Bar, är det nån som vill hänga på dit?
Tack för alla snälla ord om sambo, lägenhet och hund ;)
Ser verkligen fram emot fredag! Glöm inte att anmäla er så vi kanske vinner partypaket: www.radiocity.se/gbg/2156.aspx
*puss på er godingar*
Oj vad tomt det var här idag... Hallå?!?! *eko, eko, eko*