• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

fredag- jag tror att Malm har en bra sömmerska

• TezzAmore

Fröken Malm: Lite intressant det där! Jag har nämligen en bokad tid hos frisören idag! Fast för klippning, inte slingor! Men jag ska boka om den. Är inte så kry förstår du... Vill hem!

• TezzAmore

Fredag: Malm och jag har gått till samma sömmerska: Hon är supertrevlig, men ligger en bit utanför stan, Kullavik, så man måste ha bil för att komma dit...

• Fröken Malm

Lykke, hahahha! Men vattenmeloner som är så gott!

Tezz,
    Vi resonerade så att det är bruden och brudgummen som ska var mest finklädda. Jag hade inte velat att min tärna kom i vit långklänning, därför ska best man ha kostym.

• TezzAmore

Fröken Malm: Precis min tanke från början. Att det ska synas vem som är brudgummen... men av nån anledning (som jag faktiskt glömt bort) blev det samma kläder på bestman! Och bestman blev riktigt tjusig, men brudgummen tjusigast så klart! Tänkte skilja på dom genom blomman i kostymen...

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Okej okej. Bil är inga problem. Är hon duktig? Är hon prisvärd? Brukar hon ha mycket att göra?

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Min Ph skall ha 2 bestmen.
    Ph skall ha frackcoat i en ljus färg, mönstrad. Bestmännen skall ha frackcoat i en mörk färg, men med samma mönster.
    Å under har de samma färger, på både väst & cravett(?)

• Ab fab

R kommer att ha smoking, det är vad vi har som klädkod. Sen kommer han ju ha en "bestwoman" så de blir inte lika (jag tror inte R klär i klänning *s*)

• Ab fab

lagt mejl till er ang handväskor o golfprylar. Det kanske är ett tecken Addiz... du kanske skall spela golf igen*s*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3