• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • bauti

Ni tränings freak!!!
    Blir ni oxå vrål hungriga den dagen ni tränat???
    Det är ju ingen mening att jag går och tränar för att sedan äta konstant hela dagen.
    Behöver tipps från ett proffs känns det som.

Lunka på i Vårruset

• Addiz

Hej alla!

Tack för en superrolig kväll! Jag ska försöka ladda upp vår gruppbild på bloggen nu...

*wish me luck*

Hörs imorgon! *slängpussar till alla*

• Nides

Tack själv addiz.... och L!

Jag hade jätte skoj... Äntligen får man träffa några av er respektive!

Nu ska jag sova! Godnatt! Puss puss

• Fröken Malm

Bauti,
    Det är bra att äta efter du tränat, det ökar förbränningen! Se bara till att ät på regelbundna tider (lättare sagt än gjort, jag vet!) och undvik småätandet.

• TezzAmore

God morgon tjejer...

Idag känner jag mig mer död än levande... jag var helt slut igår när jag kom hem och slängde mig i duschen. Efteråt tog jag tom. två små whisky (jag??) men sen när jag skulle sova gick det inte! Tror inte ens att jag sovit 5 minuter inatt! Var uppe hundra ggr. för att snyta mig, ta halstablett, käka en glass, gå på toa...

Ja,ja... jag reder mig nog... får se hur det går idag. Är iaf. på jobbet, eller min kropp är iaf. på jobbet...

Måste tacka för det trevliga sällskapet igår! Kul att få träffa era respektive Carma o Addiz! Fin lya ni har Addiz!

Nu ska jag gå och hämta mig en rykande varm kopp te och gömma mig bakom disken och högen med papper...

• Linum

Hej på er

Tack för igår allihop! Det var trevligt, även om vi gick bra mycket längre än 4,6 km... ;.)

Addiz: Jag har berättat allt om er lägenhet för M!

Tezz: Trodde inte att du skulle vara här idag. Du såg ganska risig ut igår... Krya på dig tjejen!

• TezzAmore

Linum: Tack! Trodde själv att jag inte skulle komma till jobbet idag... Det verkar som att jag går på nån slags reservenergi, både inatt och nu. Svårt att förklara, känns helt mysko iaf... Undrar hur länge jag kommer orka? Hoppas iaf. att jag kommer kunna sova som en sten inatt... Vill bli frisk tills på fredag!

• Ab fab

God morgon
    tack så mycket för igår. Det var himla trevligt. Vilken underbar lägenhet ni har Addiz. Tack så mycket för duschen-det var underbart att slippa det kalla vattnet hemma.

Carma- tack för sjussen (hur fasiken stavar man det....)Så skönt att bli hemkörd.

Trevliga sambosar ni har. O Boman naturligtvis. Vilken snygging han är.

Lite stel i vaderna men annars bara bra. Tittar just på ett enorm militärfartyg som lägger till i Frihamnen.

• Fröken Malm

Lykke,
    Ser du några snyggingar på fartyget?

Tittade efter er igår, men det var ju 19 000 andra människor, så ni kom bort i folkhavet. Jag tog en power walk runt. Det kliar i halsen på mig idag, hoppas jag inte blir sjuk bara...

ps: Lykke, det stavas skjutsen.

• TezzAmore

Fröken Malm: Bättre isåfall att du blir det denna veckan än nästa...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3