• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Addiz

Kommer iofs inte ha så mycket tid att hänga här idag heller men.... Vi ska dessutom på två lägenhetsvisningar idag. :) Antagligen inte intressanta, men kul att kolla iaf!

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Idag mår jag något bättre, så det ser lovande ut inför morgondagen! Glöm nu inte att fylla i formuläret som Addiz länka till!!! Alla ska fylla i, så vi kan få oss en riktig schlagerfest!

Addiz: Jag får tacka nej till Schlagerklubben på Berså Bar, sparar mig till HRC imorgon istället! Varför ska ni kika på lyor? Ni som bor så fint!

• TezzAmore

Puman-prinsenn: Fina låtar allihop! Här kommer två exempel till:

För kärlekens skull - Ted Gärderstad
    Av längtan till dig - Cajsa-Stina Ejermyr

• Ab fab

God morgon Addiz o alla andra

Jag och R har precis varit óch lyssnat på våra solister, 7 st 16-åriga grabbar som sjunger a capella. De var så bra. Charmiga och sjöng underbart. Jag kände mig som Kirsti i Idol med ett hallelulja moment

Kommer inte åt Radio city via jobbdatorn, tyvärr är den sidan spärrad men kan jag anmäla mig ändå?

PumaP
    Eternal känner jag inte igen. Är det en låt man borde veta?

De andra låtarna är bra och verkar populära om man läser här på BT. Har ni någon speciell låt? Det kan ju vara mysigt att ha som solo. (pojkbandet skall sjunga Uno Svenningssons Du är fantastik. Det är verkligen "vår" låt)

En annan som verkar bra är Martin Stemnarcks senaste singel- när dimman har lättat (?). Himla vacker

• Fröken Malm

God Morgon tjejer!

Var på Slipsknuten igår och tittade på slips. Det är en ganska trixig färg på tärnans sjal, blandning mellan grå och lila så det fanns EN slips som matchade. Fick jättebra service, hon tog fram tyger som visade att den passar bra till vit skjorta och mörjgrå kostym. På en lapp på väggen stod det "sidenslipsar 398 kr". Bra tänkte vi, det var ju ungefär det vi räknat med. När vi kom fram till kassan och N skulle betala sa expediten: "Ja, detta var ju en Kenzo-slips, så det blir 798 kr". *GULP*

Var ju bara att betala och se glad ut..............

• Ab fab

Puman
    linum skall ha ett liv för dig- (o nu kommer jag ju inte ihåg vad acapella bandet heter) den är himla söt

• Fröken Malm

Inte för att vara Messerschmidt, men det är Cajsa-Stina Åkerström som sjunger "av längtan till dig" och inte Cajsa-Lisa Ejemyr......

• TezzAmore

Lykke: Om du inte kommer åt sidan, maila över en motivering (max 255 tecken) till mig, så anmäler jag dig! Maila även med ditt hela namn, ålder, Telefon dagtid, mobil och epost!

Malm: Skit, lite skillad på priset!

• TezzAmore

Fröken Malm: Tack! Blandar ALLTID ihop de namnen! Det är som med Peter Harryson, jag brukar alltid säga Harry Pettersson! Hahaha!

• Linum

puman.prinsen: Jag tyckte nog bäst om Kärleken är. Du är allt med Shirley Clamp tycker jag är finare än Att älska dig.

Ett liv med dig (The Real Group) är det jag ska ha, tror jag... Samt Av längtan till dig med Cajsa-Stina Åkerström och Åsa Jinder.

Tezz: Du är rolig du...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3