Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Just det ja!!!
Måste fixa med fest häfte med.. Åååå vad jobbigt!
Hej tjejer!
Hoppas ni hade en jättetrevlig kväll igår. Jag blev iaf nöjd med mitt hår, lite ljusa slingor piggar alltid upp.
Idag har jag bara tagit det lugnt.
2 promenader, på över 2½ h totalt.
Nu fixar vi det sista, sedan bär det av till en kompis för Schlagerkväll!
Vilken fight det kommer att bli idag, släkten är på besök från England, men dem bör vi sopa mattan med!!!
Sköt om er!
*KRAMAR*
nickes
tack för länken om aludden.
hej hopp på er
tack för igår - himla trevligt. Linum är grym på schlager. Jag vann fyra biljetter till Uppskjutet men åker inte själv så de skall doneras till tonåringarna. Hade ju helst vunnit flygbiljetter men va fasiken det får man ta
En bra dag- varit på lunch hos vänner i deras nyrenoverade hem. WOW vilken kåk, nu pyr renoveringsdrömmar för huset jag tror inte R är så intresserad *s*. Målat källargolv, rensat i garaget o nu badat bastu. Nu väntar choklad o champagne till melodifestival. Livet kan vara sämre...
Sköt om er !
Lykke: Inte för att vara petig, men det var inte uppskjutet, det var tom. Uppswinget som du vann biljetter till!! Den är nog tom. läskigare än uppskjutet, har jag hört! För jag vågar inte åka nån av dom... hehehe! Kika på länken. Tycker fortf. att det är den som vunnit biljetterna som ska åka! *fniss* *retas*
www.liseberg.se/Liseberg/Svenska/Liseberg+Island/lisebergparken/Åkattraktioner/uppswinget.htm
Addiz: Kom på en sak, du frågade va det var för typsnitt på texten i kortet, den heter Edwardian Script ITC!
Hallå tjejer!
Hemma från en kall dag på slottskogen.
Vi hade med oss lilltjejen ditt för att springa happy mil.
Mycket folk, synd bara att det inte va så fint väder. Men men , det regnade inte iafall.
Lite nervös!!
Första dagen på jobbet imon....
Hej
Puman-prinsen: Lycka till imorgon på nya jobbet.
Nu har vi precis haft ett par vänner här på middag som vi frågat om de vill vara värdpar till vårt bröllop. De tyckte det skulle vara roligt och vill gärna hitta på lite saker. Hade från början tänkt att vi skulle klara oss utan det, men har tänkt om. Känns jätteroligt nu när vi fått ett ja från dem.
tack Tezz.. större anledning att ge bort biljetterna . jag är ju en sån fegis...
Puman- lycka till i morgon. Slå dem med håpnad !
Tack tjejer !!
Värmer gott att ha ert stöd
Carma07 - Vad kul att dom sa ja! Då får du säkert hjälp och råd om vad du kan ha i festhäftet, om du nu ska ha ett vill säga .. *fniss*
God morgon tjejer!
Hoppas ni haft en trevlig helg!
Nides: Du har mail! .-)